וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אעשה הכל כדי לשחק עם ברזיל באולימפיאדה"

כוכב הסלסאו מתכונן עם חבריו למשחק הידידות נגד בוסניה (21:00, ספורט1) וחושב על לונדון. ניימאר חושש בעיקר מהשלג

נבחרת ברזיל תערוך מחר (שלישי, 21:00, ספורט1) את משחק הידידות הראשון שלה לשנת 2012, כשתפגוש בסנט גאלן, שוויץ, את נבחרתה של בוסניה, אשר בסגל שלה נכלל האריס מדוניאנין ממכבי תל אביב. ברזיל, שירדה למקום השביעי בדירוג פיפ"א ותארח כזכור את מונדיאל 2014, תגיע עם רונאלדיניו וניימאר, אך ללא קאקה שלא זומן למרות ששיחק בשני המשחקים הקודמים.

"אני לא מתכוון לספק הסברים בכל פעם ששחקן מסוים לא מקבל זימון", הגיב בכעס המאמן מאנו מנזס בהתייחסו לסוגיית קאקה. על היריבה הבוסנית אמר: "זו נבחרת איכותית שפספסה במעט את המקום ביורו 2012. מצפה לנו משחק מעניין".

רונאלדיניו נמצא כמובן במוקד העניינים בסגל הכולל שמונה שחקנים מתחת לגיל 23, אבל הוא חושב בעיקר על האולימפיאדה שתיערך בקיץ בלונדון: "שיחקתי עם הנבחרת האולימפית בסידני ובבייג'ינג, ואעשה הכל כדי להגיע למשחקים האולימפיים פעם נוספת". חברו הצעיר ניימאר בעיקר חושש ממזג האוויר: "מעולם לא שיחקתי בשלג. יהיה קשה, אבל הכל מתגמד כשלובשים את חולצת הנבחרת".

מנגד, המאמן סאפט סושיץ' בונה על ודאד איבישביץ' ואדין דז'קו בהתקפה, ומאמין שאפשר להפתיע את ברזיל. "אני סומך על השחקנים הכי טובים שלי נגד ברזיל - אנחנו זקוקים להם", אמר המאמן שהפסיד עם בוסניה בשלב ההצלבה לפורטוגל.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully