וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול אייזנברג לא יחויב בתשלום לשיינפלד וברקוביץ'

בית הדין הארצי לעבודה קיבל את ערעור יו"ר הפועל ת"א לשעבר והמשמעות היא שרק העמותה חייבת בפסק הבורר לשחקנים

בית הדין הארצי לעבודה קבע היום (שני) כי שאול אייזנברג לא יחויב באופן אישי לשלם את החוב לשחקני העבר של הפועל תל אביב, ישראל שיינפלד ואילן ברקוביץ'. כזכור, בית הדין האזורי קבע כי השניים זכאים יחד לסכום של כ-630 אלף שקל ברוטו בגין תשלומי משכורות, מענקים, פיצויי פיטורים וזכויות סוציאליות נוספות. בפסק דינו, קבע בית הדין האזורי כי יש להרים את המסך בין העמותה לקידום הספורט הנשי, הנוער והמגזר הערבי בהפועל תל אביב, שניהלה את המועדון, לבין אייזנברג שעמד בראשה.

בית הדין הארצי דחה את ערעור אייזנברג והעמותה לגבי הסכומים להם זכאים שני השחקנים, אבל קבע כי לא היה מקום לבצע הרמת מסך. המשמעות היא שאייזנברג, אותו ייצגו עו"ד אילן בומבך ועו"ד יעל בן משה, לא חייב באופן אישי בתשלום לשחקנים, שיצטרכו לתבוע את יתרת החוב מהעמותה בלבד. ההחלטה בבית הדין הארצי התקבלה ברוב של שלושה מול שניים.

השופט שמואל צור, שהיה בדעת מיעוט, כתב בפסק הדין: "התמונה המתקבלת היא של ניהול הקבוצה משך שנים תוך שימוש מודע ושיטתי בגופים משפטיים שונים על מנת להתחמק מאחריות להתחייבות הכספיות כלפי המשיבים". מנגד, השופטת רונית רוזנפלד ייצגה את דעת הרוב וכתבה: "בארבע מתוך חמש השנים האחרונות שלפני האירועים מושא הדיון לא היה מר אייזנברג מעורב בקבוצה באופן משמעותי, בין בניהולה ובין כבעליה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully