וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון הפסידה גם לבני הרצליה

האלופה במשבר: אחרי ההדחה מהגביע, הגיע הפסד ביתי 26:20. גם הפועל ראשון לציון הפסידה, 28:23 למכבי תל אביב

עוד ערב מטורף בליגת העל בכדוריד. שני משחקים נערכו הערב (שני) ובשניהם הובכו הקבוצות של ראשון לציון. במכבי ראשון לציון כבר מדברים על משבר, כשלהדחה בגביע בדרבי הצטרף הפסד ביתי 26:20 מול בני הרצליה. במקביל, הפועל ראשון לציון לא יצרה המשכיות מהניצחון היוקרתי בגביע, ונוצחה 28:23 בידי מכבי תל אביב.


מכבי ראשון לציון - בני הרצליה 26:20

הפסד שני תוך שלושה ימים לחבורה של גלעד מאור, שנמצאת כעת במקום הרביעי, הרחק מהמוליכות ועם שלושה הפסדים במאזנה. האורחים שלטו מהפתיחה, ובמחצית השנייה החזיקו ביתרון שיא של שבעה שערים. עד ארבע דקות לסיום המשחק, החזיקה הרצליה את ראשון לציון על 17 שעירם בלבד, הודות להצגה גדולה בשער של הסרבי דרגו סטוליקוביץ'. ולדימיר זיידאק הוביל את הרצליה עם שמונה שערים, אלכס פלסקין ואדם יצחק תרמו ארבעה כל אחד. פיליפ מריאן היה המבקיע הבולט של ראשון לציון, וגם לו היו בסך הכל ארבעה שערים.

מכבי תל אביב - הפועל ראשון לציון 23:28

המנחוס של הצהובים נשבר והם השוו את מאזן הנקודות לזה של היריבה במקום השני. הפועל ראשון לציון לא הזכירה את היכולת הנהדרת שלה מיום שישי האחרון, בניצחון ברבע גמר גביע המדינה מול היריבה העירונית מכבי, והחמיצה הזדמנות לעלות לפסגה שם ממוקמת אס"א תל אביב. הצהובים הוליכו 9:11 במחצית. הפועל השוותה ל-13:13, אבל המארחת ברחה ל-17:24 בדקה ה-54 ובסיום ל-23:28. נובאק בוסקוביץ' הוביל את מכבי תל אביב עם שמונה שערים, מילוש מיטרוביץ' הוסיף שישה ואיציק חליפי ואוריאל ליפץ ארבעה כל אחד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully