וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוהדי הקבוצה יגיעו לדיון בכנסת

27.2.2012 / 18:55

האוהדים ישתתפו בדיון בוועדת החינוך והספורט בנוגע להתנהלות קבוצות. "מאבק על תרבות הכדורגל בישראל", אמרו

אוהדי הפועל תל אביב יגיעו מחר (שלישי) לירושלים וישתתפו בדיון מיוחד של ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת בנוגע להתנהלות קבוצות הכדורגל בישראל. בימים אלו מנהלים האוהדים מאבק ציבורי כנגד בעלי הקבוצה, אלי טביב, אשר נמצא בתקופה האחרונה בביתו במיאמי.

בשל מחאות האוהדים בשנים האחרונות, ובעיקר עקב המאבק הציבורי המתמשך אשר מנהלים אוהדי הפועל תל אביב כנגד בעלי הקבוצה אלי טביב, תתכנס מחר ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת לדיון מיוחד בשעה 11:00 אשר יעסוק בהתנהלות קבוצות הכדורגל בישראל. אוהדי הפועל תל אביב הוזמנו לדיון ויפעלו כדי לשכנע את חברי הכנסת בצורך לשינוי החקיקה הקיימת, הצורך בשקיפות ניהולית, ייצוג אוהדים בהנהלה ועוד.

נמרוד בוכמן, ממטה מאבק אוהדי הפועל תל אביב, אשר יגיע מחר לדיון, אמר: "המאבק שלנו הוא מאבק על אופן ניהולה של הפועל תל אביב, אבל הוא מאבק גם על תרבות הכדורגל בישראל. לא לפני הרבה זמן השתתפה הפועל תל אביב בליגת האלופות ועל פי הפרסומים הרוויחה מהשתתפות זו עשרות מיליוני שקלים.

"סכום זה היה אמור לחזור לקבוצה לטובת חיזוקה וביצור מעמדה בצמרת הכדורגל הישראלי. כיום, לא ברור להיכן נעלם הכסף, אנשים אשר עבדו במועדון העידו על עסקאות חשודות והעברות כספים מוזרות, אולם איש, מלבד אלי טביב, אינו יודע היכן נמצא הכסף, שבחלקו הגדול הינו כסף ציבורי.

"הפועל מתנהלת ללא שקיפות כלשהי והנהלת הקבוצה הופכת את המועדון לכלי שרת לאינטרסים מפוקפקים. המצב בקבוצה מוכיח כי משהו רקוב בכדורגל הישראלי. אנחנו מקווים כי חברי הכנסת יעשו את עבודתם ויבינו כי עליהם לפעול לטובת ציבור רב, אשר סובל מנורמות התנהלות שחלפו מן העולם התקין, וממשיכות להתקיים רק בספורט הישראלי".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully