וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסנטה דל בוסקה: "כאב לי להדיח את טורס מהסגל"

מאמן נבחרת ספרד התעקש בעבר על החלוץ המאכזב, אך עכשיו החליט לנפות אותו: "הוא לא יציב, אני חייב להיות הוגן"

נבחרת ספרד מתכוננת למשחק הידידות ביום רביעי מול ונצואלה, כשהסיפור הגדול הוא כמובן ניפויו מהסגל של פרננדו טורס. חלוצה של צ'לסי מציג יכולת מאכזבת מאוד, ומאז המעבר ללונדון יש במאזנו חמישה שערים בלבד. ויסנטה דל בוסקה הקפיד לשמור לו אמונים גם בתקופות קשות וכשהיה פצוע, אבל הפעם בחר את פרננדו יורנטה, רוברטו סולדאדו ואיקר מוניאין כשחקני ההתקפה, אחרי שאלברו נגרדו נפצע ונופה.

"טורס הוא בחור שאני מאוד מעריך", אמר המאמן המשופם על החלוץ שהבקיע 27 שערים ב-91 הופעות בנבחרת, כולל שער הניצחון בגמר יורו 2008 לרשת גרמניה. "כואב לי מאוד להשאיר אותו מחוץ לסגל, אבל אני חייב להיות הוגן. ההופעות שלו לאחרונה היו חסרות יציבות. זו תמיד בעיה כשחלוץ לא מצליח להבקיע, הכל הופך להיות קשה יותר מבחינתו. בכל מקרה, אנחנו בקשר איתו ועדיין יש סיכוי שיחזור לעצמו לפני היורו".

דל בוסקה חסר כרגע גם את דויד וייה שנמצא בתקופת שיקום אחרי ששבר את רגלו, ויודע שהמצב בהתקפת אלופת העולם רחוק מלהיות אידיאלי. "אם הדברים בצ'לסי היו הולכים כמתוכנן, גם מצבו של טורס היה טוב יותר. אנחנו רואים אותו נלחם על מעמדו וזה מעודד. עכשיו נקווה שיתחיל להבקיע בחודשים הקרובים, ועל פי זה נקבל החלטות לגביו. כרגע הסיטואציה לא לטובתו, אבל זה יכול להשתנות בקלות".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully