וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת איטליה: פראנדלי שוקל לא לזמן את באלוטלי ליורו

המאמן לא לקח את חלוץ מנצ'סטר סיטי למשחק מול ארה"ב: "הוא נראה מוטרד, לא רוצה שחקנים שלא שולטים בעצמם"

למרות המחסור בחלוצים כשירים לקראת יורו 2012, לאור ההיעדרויות של אנטוניו קסאנו וג'וזפה רוסי, צ'זארה פראנדלי לא מתכוון לעשות הנחות בכל הנוגע לקוד ההתנהגות אותו הוא דורש בנבחרת איטליה. המאמן לא אהב את עבירות המשמעת הרבות של מריו באלוטלי לאחרונה, והחליט לא לזמן את החלוץ למשחק הידידות נגד ארצות הברית.

תחילה תכנן פראנדלי לנסות שילוב של באלוטלי עם אנטוניו די נטאלה (שבסופו של דבר לא נקרא לדגל בגלל פציעה) בחוד, אבל החלוץ הבעייתי שהורחק כבר שלוש פעמים מאז הגיע למנצ'סטר סיטי בקיץ 2010, נשאר בחוץ ועלול להישאר בבית גם בזמן פרסום הסגל ליורו. "אני לא רוצה שחקנים שלא שולטים בתגובות שלהם ומורחקים כל הזמן", אמר פראנדלי.

"הוא נראה מוטרד מדי לטעמי", התייחס המאמן לבאלוטלי ושלח מסר ברור. "כשאני אומר שאנחנו צריכים להגיע לאליפות אירופה מוכנים, אני מתכוון שלא אהיה מוכן לראות שחקנים שנופלים ברגע הראשון שהם נתקלים בקושי מסוים, עושים שטויות ומפקירים את החברים שלנהם ב-10 שחקנים".

כאשר נשאל האם באלוטלי, שרשם שבע הופעות במדי האזורי וכבש שער אחד, יהיה בסגל ליורו 2012, התחמק פראנדלי ואמר: "יש לנו עדיין מספר חודשים לחשוב על זה".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully