וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיטש גולדהאר נחת בישראל

27.2.2012 / 15:57

הבעלים הקנדי יגיע לדרבי התל אביבי. לפני כן נפגש באיטליה עם אנגלידיס, על מנת לקדם את המהלך להחתמת מנהל ספורטיבי

מיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, נחת היום (שני) בישראל אחרי תקופה ארוכה בה שהה בקנדה לרגל עסקיו הפרטיים. גולדהאר הגיע על מנת להיות לצד שחקניו ולצפות בדרבי התל אביבי, לאחר שלא היה בארץ מאז הדרבי הקודם לפני כשלושה חודשים. הבעלים נפגש אמש באיטליה עם נציגו ג'ק אנגלידיס, כאשר השניים עסקו שוב בקידום המהלכים להחתמת מנהל ספורטיבי זר.

סיבת הגעתו של גודלהאר, כאמור, היא משחק הדרבי, אם כי קיימת סבירות נמוכה כי תהיה הכרזה על זהות המנהל הספורטיבי עוד השבוע. במכבי תל אביב אומרים כי אותו אדם מחויב עדיין למשרה קודמת וההודעה הרשמית על מינויו תהיה, לבקשתו, רק במהלך חודש מרץ.

הקבוצה ערכה היום אימון בהרכב חסר, ללא שחקני הנבחרות השונות. האריס מדוניאנין מתכונן עם נבחרת בוסניה למשחק הידידות נגד ברזיל, סאבו פאביצ'ביץ' הפצוע המריא לטיפולים אצל רופא נבחרת מונטנגרו שתשחק נגד איסלנד, ואילו מוסא קונאטה הסנגלי יפגוש את דרום אפריקה בדרבן. בנוסף נעדרו ברק לוי, עומר ורד, דור מיכה ומואנס דובר השוהים עם הנבחרת הצעירה, ואליהם הצטרפו הפצועים ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו פונצ'ץ שטופלו על ידי הצוות הרפואי. גם שרן ייני עבר טיפולים בקרסולו הפצוע והסתפק באימון חלקי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully