וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "התגעגעתי לגוטמן, נקווה שנצליח כמו בהפועל"

27.2.2012 / 13:38

הנבחרת מתכנסת, קשר רובין קאזאן בונה על האיחוד שהביא אותו לרוסיה. שפונגין וגרשון יפתחו, שבעה כבר בטוחים בהרכב

נבחרת ישראל פתחה רשמית את עידן אלי גוטמן, ושחקניה יתכנסו היום אחר הצהריים (שני) במלון "דן אכדיה" בהרצליה ומאוחר יותר ייערך באיצטדיון המושבה האימון הראשון תחת שרביטו של המאמן. מלבד יוסי בניון ומאור מליקסון שנחתו הבוקר, בשעות הצהריים יגיעו בטיסה אחת דודו אוואט ותומר חמד מספרד, ובטיסה נוספת אליניב ברדה וליאור רפאלוב. רמי גרשון כבר נחת. חלוץ אוקזר, בן שהר, אמר הבוקר: "אני שמח מאוד להיות מוזמן לנבחרת. אני מקווה שנצא לדרך חדשה עם אלי גוטמן. יש לנו את הכלים הנכונים. עכשיו צריך להראות את זה על המגרש".

שחקן נוסף שנחת הוא קשר רובין קאזאן, ביבראס נאתכו, שנשאל הבוקר כיצד הוא מרגיש לקראת האיחוד המחודש עם גוטמן. "זה נחמד, כיף, התגעגעתי אליו. אני מקווה שיהיו לו הצלחות לא פחות גדולות מאשר בהפועל תל אביב", אמר הקשר שנזכר מיד בקמפיין האירופי שהוביל את הפועל תל אביב ל-32 הגדולות בליגה האירופית, עונה שהסתיימה גם בדאבל. על ההבדל בין הקמפיין הקודם לקמפיין הנוכחי אמר הקשר: "יש הבדל גדול בין הקמפיינים, למרות שהשלד נשאר. רוב השחקנים שיחקו בעונה החולפת בליגות טובות יותר מהליגה הישראלית והתאמנו בקצב אחר, הדקות מאוד חשובות. אני לא חושב שצריך להנמיך ציפיות, אבל זאת הגרלה קשה מאוד. יש שתי נבחרות שהן טובות מאיתנו, אנחנו צריכים להאמין ואולי נעשה את זה". על היכולת שלו במדי הקבוצה אמר: "התחלנו את העונה באירופה ולא עלינו שלב, למרות שיכולנו לעשות את זה, וחבל שפספסנו. עכשיו הראש שלנו בליגה".

כפי הנראה כרגע, עוד לפני האימון, לפחות שבעה שחקנים בטוחים בהרכב לקראת המשחק ביום רביעי נגד אוקראינה, ולגוטמן יש ארבע התלבטויות עיקריות. בעמדת המגן השמאלי, בעמדת הקשר הנוסף שישחק לצד נאתכו, בנוגע לקישור ההתקפי והחלוץ. אם בן דיין אכן יפתח, רמי גרשון ישחק כבלם. אם לא, שיר צדק או איתן טיבי יקבלו הזדמנות בהרכב וגרשון יתופקד בצד שמאל. אלמוג כהן וערן זהבי הם המועמדים לשחק לצד נאתכו. אם גוטמן יחליט לפתוח עם יוסי בניון, רפאלוב ומליקסון יתחרו על מקום אחד בהרכב. במצב שבו בניון לא יהיה במהלך המשחק על המגרש, רפאלוב ישחק בצד ימין. שניים מבין שלושה חלוצים, אליניב ברדה, עומר דמארי ותומר חמד, יפתחו. מקומם של אוואט, שפונגין, בן חיים, גרשון, נאתכו ובניון כבר מובטח.

מחר תקיים הנבחרת אימון סגור בשפיים ומאוחר יותר תחזור למלון בהרצליה. בערב היא תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות בניון וגוטמן ולאחר מכן תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מול אוקראינה, באצטדיון המושבה. גוטמן יערוך לשחקנים שיחה קבוצתית ואימון קל ברביעי במלון בהרצליה, על מנת לגבש את הנבחרת לקראת המשחק. מחירי הכרטיסים להצגה הכפולה יהיו אחידים ויעמדו על 20 שקל לכל הגילאים (לא כולל עמלה). הקופות באיצטדיון המושבה ובאיצטדיון רמת גן יפתחו למכירה מוקדמת היום ומחר, החל מהשעה 14:00.

מאור מליקסון: "יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully