וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "אוקראינה נבחרת פיזית ומהירה"

27.2.2012 / 13:04

קפטן הנבחרת הצעירה מתכונן למשחק הידידות נגד המקבילה האוקראינית: "אנחנו יודעים שאלי גוטמן יעלה שחקנים לבוגרת"

ניר ביטון, קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, מתכונן עם חבריו למשחק הידידות נגד אוקראינה, שיתקיים ביום רביעי באצטדיון המושבה בפתח תקוה. קשר מ.ס אשדוד אמר בראיון לאתר ההתאחדות לכדורגל: "היורו אמנם רחוק, אבל אנחנו חושבים כל העת על ההכנות והמשחקים לקראת קיץ 2013, ומתכווננים לקראתם באימונים ובמשחקים שלנו. אנו יודעים ומבינים שמדובר אוקראינה היא נבחרת איכותית מאוד מבחינה מקצועית".

ביטון הוסיף: "חשוב לציין שהמשחק הזה הוא עוד מבחן במסגרת ההכנות של המאמן גיא לוזון, שממשיך לבחון שחקנים לקראת גיבוש הסגל. הוא עושה את זה באימונים קבועים ובמשחקי ידידות נגד נבחרות אירופיות שונות, כשמהבסיס הקיים יורכב עמוד השדרה של הנבחרת. הליגה נכנסת לשלביה האחרונים והשחקנים מצויים בתקופה מתאימה עם כושר גופני טוב ויכולת לשחק בקצב טוב".

על היריבה אמר הקשר: "אוקראינה היא נבחרת פיזית מאוד, מהירה, ובנוסף השחקנים שלה משחקים בקבוצות הבכירות של אוקראינה. זו יריבת מבחן ראויה. אנחנו מודעים לכך שבעתיד הקרוב אלי גוטמן יבחר שחקנים מהנבחרת הזאת גם לסגל הנבחרת הבוגרת, מה גם שחלקנו כבר היינו בסגל הבוגרת בעבר".

ביטון סיים בקריאה לאוהדים להגיע להצגה הכפולה ביום רביעי בפתח תקווה: "המשחק של הנבחרת הצעירה הוא משחק מוקדם למשחקה של הקבוצה הבוגרת, ואנו קוראים לאוהדים להקדים ולהגיע לאצטדיון. חשובה לנו מאוד תמיכת האוהדים, אוהדי כדורגל כחול לבן, הן כנבחרת והן כשחקני הדור הבא אשר ייצגו את המדינה שלנו".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully