וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "כשדוראנט כאן, השיא של קובי בסכנה"

בריאנט שבר את שיא הנקודות במשחקי אולסטאר, אבל הכוכב של מיאמי כבר מסמן לו יורש. לברון התאכזב: "רציתי לנצח"

27 הנקודות שהוא קלע הלילה (בין ראשון לשני) במשחק האולסטאר, העלו את המאזן של קובי בריאנט ל-271 נקודות במשחקי אולסטאר והוא הפך סופית ורשמית לקלעי הבולט בהיסטוריה שלהם תוך שהוא חולף על פני אוסקר רוברטסון (246), עובר את קארים עבדול ג'באר (251) ולבסוף משאיר מאחור גם את מייקל ג'ורדן האלמותי (262). לקובי זו גם הייתה הופעה מספר 14 במשחקי אולסטאר - בדיוק כמו קווין גארנט והכי הרבה מבין השחקנים הפעילים.

למרות זאת, מי שקטף את תואר ה-MVP היה קווין דוראנט שקלע 36 נקודות והוליך את המערב ל-149:152. דווין וויד, שהעמיד טריפל דאבל של 14, 10 ו-10 בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים, אמר בסיום: "השיא הזה של קובי? עם דוראנט בליגה אני לא יודע כמה זמן הוא יחזיק".

ומה היה ל-MVP להגיד? "עם כל השחקנים הגדולים הללו על הפרקט אתה לעולם לא יודע מה יקרה. היה לי כיף, זה היה משחק אולסטאר מהסוג שאנשים רוצים לראות".

גם לברון ג'יימס קלע הלילה 36 נקודות, אבל לחובתו גם נרשם איבוד כדור מכריע לקראת הסיום. עוד לפני כן הכוכב של מיאמי היה האיש המרכזי בחזרה של המזרח מפיגור של 21 נקודות והוא סיכם: "אסור לי לאבד את הכדור ככה. אכזבתי את החברים שלי לקבוצה, אבל בסך הכל היה סוף שבוע נהדר. בתור ספורטאי תחרותי, לא משנה לך אם זה משחק אולסטאר או לא, אתה לא רוצה להפסיד. רק רציתי לראות אם אנחנו יכולים לרוץ ולחזור מהפיגור, והצלחנו".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully