וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "שחקני בית"ר מאמינים שלא נרד ליגה"

26.2.2012 / 22:55

מאמן בית"ר ירושלים מעודד למרות ההפסד למכבי חיפה, אך יודע: "אנחנו נמצאים במצב קשה מאוד". שני אוהדים נעצרו

המצב של בית"ר ירושלים מוסיף להיות אנוש. הצהובים-שחורים סופרים כבר משחק ליגה חמישי ברציפות ללא שער זכות או ניצחון (ארבעה מהם הסתיימו בהפסדים), לאחר שנכנעו הערב (ראשון) 1:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר. הקבוצה של אלי כהן שוב נראתה רע, והיא תישאר מתחת לקו האדום לכל הפחות עד השבוע הבא. ומי שחשב שמעתה והלאה העניינים נעשים קלים יותר, במחזור ה-28 תחזור הקבוצה מהבירה לטדי ותארח לא פחות ולא יותר את המוליכה הגאה מקרית שמונה.

עוד לפני שריקת הסיום בסביבות הדקה ה-89 אירע מקרה חמור מאוד, כשאוהדי בית"ר ירושלים שישבו מאחורי השער השליכו רימון עשן והתעמתו עם כוחות המשטרה שהגיעו למקום כדי להרגיע את ההמולה. עד כה דווח על שני אוהדים שנעצרו. גם לאחר המשחק המשיכה האלימות כשהמשטרה קיבלה דיווח על קטטה בין אוהדי שתי הקבוצות, וצוות גדול של כוחות שיטור נשלח למקום.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן: "זה מצב מאוד קשה, יש לנו בעיה בהתקפה והטבלה לא משקרת. זה יהיה קשה בהמשך. מצאתי חלוץ מהיר אבל היה לנו קשה כי הקישור לא היה במיטבו. שחקנים היו לחוצים, והנעת הכדור לא דפקה. חיפה הקשתה עלינו, והיא לדעתי המוכשרת ביותר בליגה.

"הם מתמודדים על הפלייאוף העליון, נלחמנו נגדם וניסינו. אני חושב שהשער שהבקענו לא היה בנבדל, והוא היה חוקי, ויכול להיות שנפגענו. בכל מקרה אנחנו לא חדים מספיק מול השער. השחקנים שלי מאמינים שהם לא יירדו ליגה, הם גברים והם ירדו על כל כדור ואני מאמין שעם הנחישות תבוא גם היכולת".

עוזר מאמן נבחרת אוקראינה, אנדריי באל, הגיע לקרית אליעזר כדי לעקוב אחר אנדריי פיליאבסקי ואף נפגש עם הבלם בסיום המשחק.

ליגת העל בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully