וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

וואלה! ספורט

26.2.2012 / 22:37

הירוקים עלו למקום החמישי הודות לשער של מוחמד גדיר (33). בית"ר עדיין מתחת לקו האדום, עם 638 דקות ללא שער זכות

מכבי חיפה אוהבת לשחק בשנים האחרונות נגד בית"ר ירושלים. ארבע שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה הירושלמים הצליחו לנצח את הירוקים, שגם הערב (ראשון) אספו את שלוש הנקודות בעזרת ניצחון 0:1 בקרית אליעזר. מוחמד גדיר הכריע את המשחק בדקה ה-33, וסידר לאלופה היוצאת ניצחון בית רביעי ברציפות ועלייה למקום החמישי עם 41 נקודות. לעומתה, בית"ר ירושלים סגרה 638 דקות ללא שער זכות ונותרה מתחת לקו האדום עם 25 נקודות בלבד. בצורה הזו, כשהחלק ההתקפי כלל לא קיים, לאלי כהן יהיה קשה מאוד להשאיר את הקבוצה בליגה, בטח כשבשבוע הבא מצפה להם מפגש עם המוליכה הגאה מקרית שמונה.

מוחמד גדיר שחקן מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
התגבר על מלכודת הנבדל הכושלת של בית"ר מוחמד גדיר/אדריאן הרבשטיין

האורחים הציגו ברביעייה האחורית את שני המושאלים ממכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי וחיים מגרלשווילי, כשהאחרון 'סייע' לקבוצתו הקודמת עם שבירת קו הנבדל בדקה ה-33. גדיר אמר תודה וכבש את הרביעי שלו העונה אחרי בישול של יניב קטן, שמצידו ציין הופעה 399 במדים הירוקים (כמו אריק בנאדו, שני רק לשיאן אלון חרזי עם 495). אחרי חצי שעה של התגוננות ירושלמית, מכבי חיפה השיגה את היתרון המוצדק. עם קצת יותר פרגון, התוצאה גם הייתה גבוהה יותר.

השער חייב את בית"ר לצאת קדימה, והיא עשתה זאת מעט בשלהי המחצית הראשונה, בעיקר באמצעות מצבים נייחים, כשבמחצית השנייה ניר דוידוביץ' מנע ממנה פעמיים את השוויון. אדין צוצאליץ' המצוין, ששדרג בצורה משמעותית את ההגנה של אלישע לוי, דאג לשקט בחלק האחורי של חיפה, אם כי היריבה לא הציבה איומים רבים מדי. כל שחקני הרכש שהגיעו לבית"ר בינואר, בראשות דריו פרננדס, לא מספקים את התרומה המצופה ומציגים רמה ירודה. בניגוד ליתר קבוצות התחתית, לבית"ר אין דמויות מובילות עליהן ניתן לסמוך שיוציאו אותה מהבוץ. העונה המאכזבת של מכבי חיפה עשויה להסתיים בכל זאת עם כרטיס לאירופה, זו של בית"ר עלולה להיגמר עם ירידת ליגה.

מהלך המשחק

דקה 6: פרננדס בעט כדור חופשי מ-18 מטרים אלכסונית מצד ימין, דוידוביץ' לא התקשלה לקלוט את הבעיטה השטוחה.

דקה 17: קטן הוציא כדור חופשי קצר לעבר דגני, שבעט מרחוק ודרש פנדל לאחר שהכדור פגע בידו של מויאל. השופט ליאני סימן להמשיך, משומר בעט מרחוק החוצה.

דקה 19: מויאל הכשיל את גולסה וקיבל צהוב. קטן סובב את הכדור החופשי מ-20 מטרים, מעט ליד הקורה הימנית של הרוש.

דקה 23: קטן נכנס לרחבה וברגל ימין בעט כדור שהסתובב החוצה והחטיא בגדול את המסגרת.

דקה 28: גולסה בעט מ-16 מטרים, הרוש הדף לא מספיק טוב, אבל תיקן כשעצר גם את משומר שהגיע לריבאונד.

דקה 33: גול! קטן חטף כדור לקטן בן יוסף ושלח את גדיר, שנהנה ממלכודת הנבדל הכושלת של בית"ר, אותה שבר מגרלשווילי, ולבדו מול הרוש גלגל פנימה. שער רביעי העונה לגדיר, 0:1 מוצדק למכבי חיפה.

דקה 44: מויאל סובב כדור חופשי שפגע באחד משחקני חיפה ויצא לקרן. ההגבהה מצאה את פיליאבסקי, שנגח בקשת כדור שלא היה רחוק מהחיבורים. בית"ר מתעוררת.

דקה 45: סטיבן כהן העביר כדור רוחב מצד ימין, בן שושן פספס בסנטימטרים.

דקה 46: קטן הגביה מצד ימין, תורג'מן התרומם מעל השומר שלו ונגח החוצה.

דקה 60: תורג'מן העביר שמאלה לקטן, שהטעה את ריקן ובעט כדור שהרוש הצליח רק להדוף. הקפטן ניגש להגביה את כדור הקרן ומצא את צוצאליץ', שנגח לידיו של השוער.

דקה 65: ריקן חתך מצד ימין לאמצע ובעט נגד כיוון התנועה מ-16 מטרים, אבל דוידוביץ' בזינוק נהדר עצר את הבעיטה שלו. ההזדמנות הטובה ביותר של האורחים.

דקה 66: הקהל הירוק מקבל בתשואות את עמאשה, שהחליף את ימפולסקי אחרי היעדרות בת חודשיים בגלל פציעה.

דקה 69: שוב תורג'מן היה חופשי בצד שמאל, אבל במקום למסור בעט לבדו לידיו של הרוש.

דקה 75: גולסה מסר בתוך הרחבה לעמאשה, שבעט שפיץ למסגרת, אבל הרוש הדף מצוין לקרן.

דקה 88: פאסוס זיהה את דוידוביץ' מעט מחוץ לשער וסובב מ-20 מטרים, אבל השוער הוותיק הגיב בזמן והדף באינסטינקטיביות לקרן. איזו הצלה.

דקה 89: בינתיים ביציע אוהדי בית"ר, רימון עשן התפוצץ והמשטרה החלה לעצור אוהדים.

דקה 90+3: ערן לוי מצא ברחבה את פאסוס שכבש, אבל השער נפסל בגלל נבדל. שחקני בית"ר באו בטענות, אבל זה לא עזר להם. הניצחון נותר של מכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

איש המשחק: אדין צוצאליץ'

איך שחקן אחד מסוגל לשנות הגנה שלמה? המסננת הירוקה שספגה 31 שערים ב-21 המחזורים הראשונים, נכנעה רק שלוש פעמים מאז בואו של אדין צוצאליץ'. גם הפעם, למרות שניצבה מולו ההתקפה האנמית בליגה, הבוסני היה דרגה אחת מעל כל היתר, הנהיג את חוליית ההגנה, חיפה על טעויות של שותפו יוריצה בוליאט וסייע לאוראל דגני להעביר משחק רגוע בעמדת המגן השמאלי. אלישע לוי רק יכול לתהות איפה הייתה מכבי חיפה אם הבלם היציב הזה היה אצלו מתחילת העונה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, אוראל דגני, סיידו יאיא, אייל גולסה, דלה ימפולסקי (ויאם עמאשה, 66), יניב קטן, אלון תורג'מן (גוסטבו בוקולי, 71), מוחמד גדיר (חן עזריאל, 80).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פיליאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי (דן איינבינדר, 89), ברק משה, קובי מויאל, דריו פרננדס (לאונרדו פאסוס, 57), צחי אליחן (ערן לוי, 76), סטיבן כהן, עמית בן שושן.

לדף המשחק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully