וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "רק אצלנו רואים את רבע הכוס הלא מלאה"

26.2.2012 / 21:33

דיוויד בלאט לא אוהב את הביקורת על מכבי ת"א: "נראה אתכם עומדים בעומס הזה". יוגב אוחיון חייך: "אנחנו טריים, רק התחלנו"

מכבי תל אביב הצליחה לנצח הערב (ראשון) את מכבי חיפה 81:87, והצהובים התחילו ברגל ימין את השבוע המטורף שלהם שכולל משחק מחר מול ורסאץ' באדריאטית ומשחק מול ברצלונה ביום רביעי ביורוליג. ליאור אליהו לא שיחק בגלל מתיחה בקרסול, סופוקליס שחורציאניטיס ביוון עם אשתו, ומי שלקח פיקוד בסיום היה יוגב אוחיון, שאחרי משחק פושר ביצע כמה פעולות מצוינות שהבטיחו את הניצחון הקשה לאלופה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט פתח בממאות ליריבה: "אני חושב שחיפה שיחקה מצוין, יש שינוי גדול בקבוצה מאז שרמי הדר הגיע". לאחר מכן בלאט התייחס לעומס על הקבוצה שלו: "לא קל לעשות את מה שאנחנו עושים, ולא קל להתגבר על הקושי כשלא כל כך הולך".

בלאט לא כל כך אוהב את העובדה שקבוצתו ספגה ביקורות על היכולת מול ז'לגיריס, וטוען שההישגים של הצהובים לא מספיק מוערכים: "קשה לכם לתפוס את הדינמיקה של קבוצת כדורסל, קשה לכם להבין שקבוצה יכולה להיות טובה גם היא לא מנצחת. עשינו דבר גדול גדול ביום חמישי למרות הלחץ, כשחזרנו מ-17 הפרש מול ז'לגיריס, וגם היום עשינו ניצחון יפה. זה לא סתם, אבל אצלנו נוטים לראות רק את הרבע כוס הלא מלאה. היום אני לוקח רק את הדברים הטובים מהמשחק".

בנוגע לעומס אמר בלאט: "ידענו שלא יהיו לנו משחקים של 30 הפרש. עד סוף מרץ יהיו לנו 16 משחקים, אני מזמין את כולכם לבוא להצטרף אלינו ולראות איך אתם עומדים בזה. במצב הזה, כל ניצחון הוא טוב לנו".

יוגב אוחיון אמר בסיום: "התחלנו לא טוב, אבל קבוצה ברמה שלנו שמחוברת כמונו יודעת להתאושש. ידענו שיהיו ערבים לא קלים, אבל ידענו לחזור בסיום. העיקרון הוא לקחת את המשחקים האלה ולנצח אותם.

"מגיע לעידן זלמנסון ברכות על הסל הראשון", המשיך אוחיון, "אני מאמין שהוא התרגש לשחק, בטח במכבי תל אביב. כשהגבוהים חסרים, הנדריקס לוקח על הגב את כל הקבוצה. אנחנו מנסים לעזור לו כמה שאפשר". כשנשאל מה המצב הגופני של מכבי לקראת השבוע הלא קל, אמר אוחיון בחיוך: "טריים, טריים מאוד. רק התחלנו".

בקושי: מכבי תל אביב ניצחה 81:87 את מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully