וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אנחנו קבוצה חיה יותר ממה שכולם חשבו"

מנג'ר ארסנל חגג את ה-2:5 על טוטנהאם. ווילשר: "חוץ מלידת בני, זה היום המאושר בחיי". גיגס: "זה פשוט יום נהדר בשבילי"

בארסנל יכולים סוף סוף לנשום קצת לרווחה. אחרי ההשפלה והתבוסה 4:0 למילאן וההדחה מהגביע בשבוע שעבר על ידי סנדרלנד, הצליחו התותחנים להחזיר הערב (ראשון) מעט מכבודם העצמי. ארסנל הצליחה לחזור מפיגור 2:0 בדרבי הצפון לונדוני מול טוטנהאם ל-2:5 גדול, בזכות שערים של בקארי סאניה, רובין ואן פרסי, תומאש רוזיצקי וצמד של תיאו וולקוט סידרו את הקאמבק הנהדר.

"ארסנל חיה יותר ממה שכולם חשבו לפני המשחק", אמר המנג'ר המנצח ארסן ונגר בסיום, "היום נתנו הופעה, שבצד הרוח, הטכני והדרייב של כל הקבוצה, הכל היה מושלם, למרות התחלה רעה מאוד. טוטנהאם התחילה מצוין בחמש הדקות הראשונות, ואחרי זה כל 85 הדקות היו שייכות לנו. גם אחרי הפיגור 2:0 המשכנו לשחק ולא משנה מה יקרה. ברגע שחזרנו ל-2:2 אפשר היה לראות שהגברנו את הקצב ושננצח את המשחק. הייתה הופעה מאוזנת מאוד בין כל חלקי המשחק".

הצרפתי גם העביר ביקורת על המגרשים באצטדיון האור ובסן סירו: "הצורה בה אנחנו משחקים כדורגל תלויה גם באיכות הדשא והיום חזרנו לשחק על דשא טוב אחרי שלושה משחקים". ונגר דיבר גם על היכולת של תיאו וולקוט: "הקהל התחיל לטפס עליו קצת ופחדתי שזה יפריע לו, אבל הרגשתי שיש לו את האיכויות הדרושות. הוא שחקן שיכול לחדור מאחורי ההגנה כמו שאף אחד לא יודע לעשות. לפעמים הוא יכול לפספס קצת את הנגיעה הראשונה בכדור, אבל בהתחשב באיזון של הקבוצה אני חושב שחשוב לשמור אותו".

ונגר נשמע אופטימי גם לגבי הסיכויים שארסנל תסיים לפני טוטנהאם בטבלה, על אף שהתרנגולים מובילים כרגע בשבע נקודות: "זה עדיין אפשרי. כבר לפני המשחק הרגשתי שזה אפשרי ותלוי בעקביות שלנו. כל הקבוצות בפרמיירליג יכולות לאבד נקודות ולטוטנהאם יש לוח משחקים קשה וגם לנו, אבל אם נמשיך לשחק כך אז למה לא".

"זה קאמבק קלאסי", אמר רובין ואן פרסי, "לחזור מפיגור 2:0 ל-2:5 זה פשוט בלתי ייאמן. יש לנו את זה בתוכנו להראות מחויבות כזו. לעשות את זה במשחק נגד טוטנהאם זה חלום". ההולנדי החמיא לחברו תיאו וולקוט: "אם אני מדבר על חברי, תיאו, אני חושב שזה קצת מצחיק שהוא סופג כל כך הרבה ביקורת. הוא העניק לי הרבה בישולים ואני יודע מה שכולם יודעים, שהוא יודע לכבוש שערים והוא הראה את זה שוב היום".

וולקוט, שכבש צמד, הוסיף: "במשחקים האחרונים מול טוטנהאם שיחקנו טוב אבל הפסדנו. היום הראינו רוח חיובית ואני מקווה שהצלחנו להוריד אותם קצת אל הקרקע. התוצאות האחרונות שלנו לא היו טובות, אבל הכושר בליגה התחיל להשתפר".

אגב, יוסי בניון ששיחק 88 דקות, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון נהדר, כל הכבוד לכולם". מי שהגדיל לכתוב היה הקשר הפצוע ג'ק ווילשר: "פרט ליום בו נולד בני ארצ'י, זה היום הכי טוב בחיים שלי".

בצד המפסיד, אמר המנג'ר הארי רדנאפ: "אפילו כשהובלנו 0:2 לא הרגשתי בנוח. רציתי לרדת במחצית עם 0:2, אבל הרגשתי שהם יצרו מצבים ואנחנו נראינו קצת חדירים. זה היה משחק קשה, הרגשתי במחצית שצריך לבצע שינוי ולכן הכנסתי את סנדרו ורפאל ואן דר וארט במקום ניקו קרנצ'אר ולואיס סאהה. לא הצלחנו להגן טוב ואלה דברים בסיסיים. אבל אנחנו לא מפסידים בצורה כזו יותר מדי. קשה להצביע על מה גרם לנו להפסיד בצורה כזו היום. אולי חלק מהשחקנים מעט התרגשו, אבל לא ממש הצלחנו לשלוט בכדור".

צפו בתקציר הניצחון המדהים של ארסנל

גיגס: "זה יום נהדר עבורי"

ריאן גיגס נהנה היום מהופעה 900 חלומית במדי מנצ'סטר יונייטד, כשכבש את שער הניצחון הדרמטי עבור השדים האדומים בתוספת הזמן ב-1:2 החשוב על נוריץ'. בסיום גם אלכס פרגוסון לא ידע את נפשו. "עבור ריאן לכבוש שער ניצחון בבעיטה האחרונה של המשחק במשחק ה-900 שלו - אין דבר שהוא יותר ראוי לו אחרי הקריירה שלו", אמר פרגוסון.

זה היה יום קסום עבור הדור הישן של יונייטד, אחרי שגם פול סקולס כבש את השער הראשון, והאדומים צימקו את הפער בצמרת ממנצ'סטר סיטי לשתי נקודות. "לשחק 900 משחקים עבור המועדון שאהדתי כל חיי, זה באמת משהו מיוחד", אמר גיגס בסיום, "זה יום נהדר עבורי, ואני בטוח שעוד יהיו הרבה עליות וירידות במירוץ הזה לאליפות".

פרגוסון גם החמיא לשוער דויד דה חאה, שסיפק כמה הצלות מצוינות. "הילד הזה משחק נהדר מאז המשחק המאכזב מול ליברפול", אמר פרגוסון, "הוא משתפר כל הזמן, והיום הוא הוכיח איזה שוער טוב הוא הולך להיות. תמיד ידענו את הפוטנציאל שיש לו".

פרגוסון נשאל על המירוץ לתואר מול סיטי, ואמר: "לא ניכנס ללחץ. אנחנו רגילים לזה. אפשר היה לראות את זה עם השער המנצח מול נוריץ'. ידענו שהניסיון יעזור לנו".

ארסנל ניצחה 2:5 את טוטנהאם בדרבי לונדוני ענק

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully