וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: יורגן מלצר זכה בטורניר ממפיס

האוסטרי השלים שבוע נהדר עם 5:7, 6:7 (4) על ראוניץ' וזכה בתואר 4 בקריירה. דל פוטרו זכה במארסיי, פרר בבואנוס איירס

יורגן מלצר השלים שבוע שאולי מסמן את תחילת החזרה שלו אל הטופ העולמי. האוסטרי הנהדר, שדורג בשיאו במקום השמיני בעולם והידרדר עד ל-38 בשל פציעה בגב, זכה אמש (ראשון) בטורניר ממפיס מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר ניצחון מרשים במיוחד 5:7, 6:7 (4) על מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג במקום ה-35 בעולם, בתום גמר מצוין שנערך במשך שעה ו-37 דקות, במה שהיה המפגש הראשון בין השניים.

בזכות הניצחון הזה, הפך מלצר לבן ה-30 הראשון שזוכה בטורניר ממפיס מאז איבן לנדל, טניסאי העבר האגדי ומאמנו בהווה של אנדי מארי, זכה בתואר רביעי בקריירה שלו ושיפר את מאזנו במשחקי גמר ל-7:4. לפני התואר הזה, זכה מלצר בטורניר וינה הביתי שלו ב-2009 ו-2010 (גם הוא באולם) ובטורניר בוקרשט על חימר ב-2006. אגב, מלצר שיחק למרות אצבע שבורה ברגלו ובסיום הוא רץ אל מאמנו יואקים ניסטרום שישב בשורה הראשונה ביציע.

מלצר, שעבר בדרכו אל הגמר שחקנים מצוינים כמו ג'ון איזנר וראדק סטפאנק, השיג שבירה ראשונה במשחק במשחקון ה-11 כדי לעלות ל-5:6 ומשם שמרה על ההגשה שלו בדרך ל-5:7 במערכה הראשונה. במערכה השנייה הוביל ראוניץ' כבר 1:4, אך מלצר הצליח לחזור, כפה שובר שוויון ושם התעלה וניצח במשחקון, מערכה, משחק ובטורניר כולו.

ראוניץ', שזכה ב-19 מערכות ברציפות לפני הגמר והניף את התואר בסן חוזה, רשם הפסד שני ברציפות בגמר ממפיס לאחר שבשנה שעברה נוצח באותה הזירה בדיוק על ידי אנדי רודיק. בגמר עצמו, רשם הנפיל הקנדי 22 אייסים וסגר טורניר עם 88 בסך הכל.

חואן מרטין דל פוטרו זכה במארסיי

חואן מרטין דל פוטרו זכה הערב (ראשון) בטורניר מארסיי מסבב ה-250 של ה-ATP. הארגנטינאי, שמדורג במקום ה-10 בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את מיכאל לודרה הצרפתי (50 בעולם) לאחר שעה ו-22 דקות של טניס. לדלפו זהו תואר ראשון ב-2012 ו-10 בקריירה.

דל פוטרו דייק ב-73 אחוזים מההגשות הראשונות שלו וזכה ב-36 מתוך 40 נקודות על ההגשה הראשונה שלו. הארגנטינאי גם השיג 11 אייסים, מול 10 של לודרה. הארגנטינאי, זוכה אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2009 למי ששכח, הצליח להשיג שתי שבירות במהלך המשחק, אחת בכל מערכה ושיפר את מאזן הראש בראש שלו מול לודרה ל-0:3. הניצחון הזה מעניק לדלפו את התואר הראשון שלו בתוך אולם, אחרי שהפסיד בכל שלושת הגמרים האחרונים בהם שיחק באולם. בכך שיפר דלפו את המאזן במשחקי גמר ל-5:10 וזכה בתואר הראשון שלו מאז אשטוריל בשנה שעברה.

"כל הגמרים הם מיוחדים מבחינתי", אמר בסיום דלפו, "הייתי בפיגור 30:0 במשחקון האחרון והייתי ממש עצבני, אבל אני מאושר שזכיתי בטורניר נוסף כאן בצרפת, זה מדהים מבחינתי. כשאתה זוכה בתואר זה מיוחד ואתה תמיד צריך לחגוג את זה. אני חושב שאני מתחיל להתקרב לשחקנים הטובים בעולם. אני בטופ 10 כרגע, ניצחתי את ברדיך בשבוע שעבר ואת צונגה השבוע. אם אמשיך לעבוד קשה, אמשיך להתקרב לשחקנים הטובים בעולם".

דויד פרר זכה בטורניר בואנוס איירס

טורניר נוסף שהגיע הערב (ראשון) לסיומו היה טורניר החימר בבואנוס איירס. דויד פרר, אחד משחקני החימר הטובים בעולם והמדורג חמישי בעולם, זכה בטורניר לאחר ניצחון 6:4, 3:6, 2:6 על בן ארצו ניקולאס אלמגרו (11 בעולם), שזכה רק לפני שבוע בטורניר סאו פאולו.

לפרר זה היה ניצחון תשיעי בתשעה משחקים מול אלמגרו והוא רשם זכייה בטורניר ה-13 בקריירה שלו וראשון מאז אוקלנד בשנה שעברה. לפרר זהו תואר שביעי בקריירה על המשטח החביב עליו.

פרר בן ה-29 נזקק לשעה ועוד 54 דקות על מנת להשיג את הניצחון המרשים, כשהוא חובט חמישה אייסים ומבצע שלוש שגיאות כפולות. בנוסף, פרר השיג שלוש שבירות ב-11 ניסיונות ונשבר פעם אחת בלבד, גם היא במערכה הראשונה.

"אני מאושר מאוד, התואר הזה חשוב מאוד בשבילי", אמר בסיום פרר, "עם ניקו המשחקים תמיד פיזים מאוד. ככל שהשנים חולפות, לפחות אין לי את הלחץ הזה שהיה לי בנוער".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully