וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת ניצחה 1:3 את הפועל הרצליה

פור, דאבור וסולימאן כבשו למדורגת שלישית, שרחוקה שש נקודות מהפסגה. מכבי באר שבע הפתיעה עם 0:1 על כפר סבא

המחזור ה-25 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, במרכזם מכבי אחי נצרת השלישית צימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות בזכות ניצחון ביתי 1:3 על הפועל הרצליה. הפתעה גדולה הייתה בווסרמיל, שם נועלת הטבלה מכבי באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא המאכזבת. בית"ר תל אביב רמלה ניצחה בחוץ 1:3 את הפועל נצרת עילית.

מכבי אחי נצרת - הפועל הרצליה 1:3

השלישית בטבלה צימקה את הפער מהפסגה לשש נקודות, כשהשאירה מאחור את התיקו המאכזב מול לוד ואספה את שלוש הנקודות על חשבון קבוצת התחתית של בני טבק. שש שנים עברו מאז הניצחון הביתי הקודם של אחי נצרת על הפועל הרצליה, אז בליגה הארצית, אבל הפעם הסיפור היה סגור כבר אחרי חצי שעה. תמיר פור העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-19, ותשע דקות לאחר מכן היה זה אנס דאבור שהבקיע את השני של קבוצתו והרביעי שלו העונה. שלומי לוי צימק בפנדל בדקה ה-59, אבל אמג'ד סולימאן סגר עניין בדקה ה-90 והרצליה ממשיכה לנצח במחזור אחד ולהפסיד בזה שבא אחריו.

מכבי באר שבע - הפועל כפר סבא 0:1

נועלת הטבלה הפסידה את ששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אבל מול הירוקים חסרי היציבות הצליחה לעצור את הסחף ולצאת לדרך חדשה. אליהו עופר הוותיק הצטרף כמנהל מקצועי על מנת לסייע להוציא את הקבוצה מהבוץ, וההתחלה שלו הייתה נהדרת הודות לשער ניצחון של גאגה צ'חטיאני בדקה ה-82, 10 דקות אחרי הרחקתו של רן יצחק. הפועל כפר סבא מפסידה אחרי שתי תוצאות תיקו, והיא רק במקום התשיעי עם 31 נקודות.

הפועל נצרת עילית - בית"ר תל אביב רמלה 3:1

הבית"רים המשיכו את מסורת הניצחונות מול נצרת עילית, כשעשו זאת בפעם הרביעית ברציפות. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן צמודות זו לזו עם 27 נקודות, אך בית"ר תל אביב רמלה נפרדה מיריבתה והתקדמה למקום ה-10. אחרי הצמד בשבוע שעבר לרשת מכבי באר שבע, נבו מזרחי המושאל ממ.ס. אשדוד שוב כבש לזכות האורחים בדקה ה-45, אבל ירדן כהן איזן רבע שעה לסיום. בית"ר תל אביב רמלה לא הייתה מוכנה לוותר, ולראשונה מאז נובמבר הנחילה לנצרת עילית הפסד בית, כשאלון סולטן (80) ו-ויטלי גנון (82) כבשו. דודי ליאני הורחק משורות האורחים בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully