וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "מתסכל, אבל הפסדנו לאלופה שבדרך"

26.2.2012 / 11:08

הזהובים מעט התאכזבו מההפסד בקרית שמונה. האוהדים כעסו: "איך אפשר להבקיע כשהמאמן עולה עם 8 שחקני הגנה?"

בני יהודה הייתה רחוקה אמש (שבת) דקה בלבד מנקודת חוץ יקרה במשחק נגד עירוני קרית שמונה, אך שער נפלא של דויד סולארי על סף שריקת הסיום השאיר את שלוש הנקודות בצפון ושלח את השחקנים בכתום מאוכזבים לחדר הלבשה. במשך 90 דקות הצליחו שחקני בני יהודה לעמוד טוב על המגרש ובעזרת יכולת מצוינת של דלה איינוגבה בין הקורות, הם הצליח לשמור על רשת נקייה עד שנכנעו כאמור לשער הנהדר של הארגנטינאי.

"אנחנו ממש פראיירים", אמר שחקן בקבוצה הבוקר לוואלה! ספורט, "זה הפסד מתסכל, אבל הפסדנו לאלופה שבדרך. האכזבה גדולה, אבל אין מה לעשות - זה הכדורגל. קרית שמונה קבוצה טובה מאוד אבל עם קצת ריכוז מצידנו יכולנו גם להבקיע".

מי שלא כל כך אהבו את הצורה שבה שיחקה הקבוצה הם האוהדים הזהובים, שהביעו את מורת רוחם בעקבות המערך ההגנתי שהעלה המאמן יוסי אבוקסיס. "איך אפשר להבקיע שער אם המאמן מעלה שמונה שחקני הגנה בהרכב?", שאל בכעס אחד מהאוהדים בסיום המשחק, "אם יש לך שוער, שני מגינים, שלושה בלמים ועוד שני קשרים אחוריים איזה מערך זה? זה מה שקורה לקבוצה שמתבססת על מתפרצות. מה, שיחקנו נגד מנצ'סטר יונייטד?".

בקבוצה הסבירו כי למרות העובדה ששלושה בלמים טבעיים היו על המגרש, דן מורי תופקד למעשה כחצי מגן ובמרבית הזמן כיסה את עוז ראלי שאמנם פתח כמגן, אך קיבל הוראה לצאת קדימה ולתמוך בקישור.

בשבוע הבא תארח בני יהודה את מכבי פתח תקוה שמגיעה לבלומפילד אחרי שלושה הפסדים רצופים. בשבוע לאחר מכן שוב ישחקו הזהובים בבית נגד הפועל באר שבע ובקבוצה מקווים לצבור שש נקודות בשני משחקי הבית הללו, בכדי להגיע במומנטום טוב למשחקי הפלייאוף העליון.

בני יהודה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully