וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "נצטרך להחזיר את הביטחון אחרת נידרדר"

26.2.2012 / 11:11

קשר אשדוד הסביר את הצניחה של קבוצתו: "אנחנו נופלים מהרגליים, האוהדים לא צריכים לשרוק בוז, בטח לא לקבוצה הזו"

מ.ס.אשדוד איבדה אמש (שבת) שתי נקודות יקרות בקרב על המקום השני, לאחר שסיימה ב-1:1 ביתי נגד נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה. אם בסיבוב הראשון, היה איצטדיון הי"א מבצרם של האשדודים שניצחו בשמונה מתוך תשעת משחקי הבית הראשונים, בחודשים האחרונים הפכו משחקי הבית למוקש עבור שחקניו של יוסי מזרחי ולמעשה מאז הנצחון על מכבי תל אביב במחזור ה-17 שנערך לפני חודשיים בדיוק, הצליחו האשדודים לנצח רק עוד פעם אחת בבית וסיימו ארבעה משחקים נוספים בתיקו.

אשדוד חסרה אמש את יאיא פטי, אדיר טובול ורוג'רס קולה שלא שיחקו בשל צבירת כרטיסים צהובים ויחזרו לסגל במשחק הבא בדרבי הדרום המסקרן נגד הפועל באר שבע הנאבקת בתחתית.

מי שחוזר לכושר משחק טוב, אחרי מספר שבועות בהם דעכה יכולתו הוא ניר ביטון שכבש אמש שער נפלא. "השער שלי לא הספיק לנו וזה חבל מאוד", אמר ביטון בסיום המשחק. "אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת עד סוף העונה אנחנו חייבים לקחת את הנקודות ובמיוחד בבית, נגד קבוצה שכביכול נחותה מאיתנו. אבל אני מנצל כעת את הבמה כדי להגיד להם שאפו ענק. זו קבוצה שנמצאת במקום האחרון ועברה הרבה קשיים בעונה הזו והיא משחקת כדורגל כזה טוב, כל הכבוד להם".

"אני לא אתרץ את התוצאה בחסרונם של שחקנים", המשיך ביטון. "אנחנו קבוצה וכל מי שעלה לשחק נתן מאה אחוז ואני מאוכזב שזה לא הספיק לנצחון, נצטרך להתקדם הלאה ולהביא עוד כוחות כדי להישאר בצמרת. אני לא חושב שיש ירידת מתח, אבל צריך להבין את הסיטואציה שנוצרה כאן, יש לנו סגל מאוד קצר והשחקנים שמשחקים כבר כמעט נופלים מהרגליים ואנחנו צריכים להביא כוחות מחודשים עד סוף העונה כדי להשאיר את הקבוצה בצמרת ולהגיע לאירופה".

ביטון נשאל האם ייתכן שקבוצות הליגה למדו את אשדוד וענה: "יכול להיות, אני לא יודע. אנחנו לא משחקים את הכדורגל ששיחקנו בסיבוב הראשון וזהו. אין מה להגיד יותר. קודם כל נצטרך לנצח כדי להחזיר את הבטחון וכדי שזה יקרה כמה שיותר מהר, אחרת המצב בטבלה יתדרדר. אנחנו לא רוצים להגיע לפלייאוף בעמדה שהדברים לא תלויים בנו. רוצים להגיע לפלייאוף ממקום שני-שלישי ואולי להבטיח את המקום באירופה".

על שריקות הבוז מהקהל אמר הקשר: "השחקנים ניזונים מהקהל וברגע שהקהל לא מגיע וגם אלה שמגיעים שורקים בוז לקבוצה שנמצאת במקום השלישי בליגה, עם סגל הכי צעיר בליגה, אז אין לי מה להגיד. האוהדים צריכים לעודד תמיד, במיוחד את הקבוצה הזו, כי יש כאן המון שחקנים צעירים וכל שריקה או כל בוז יכולים להוריד בטחון. אבל מי אני שאבוא אל הקהל בטענות? נבוא בכל משחק ונעלה וניתן את המאה אחוז ואני מקווה שזה יספיק".

אשדוד שמטה יתרון ב-1:1 עם הפועל פתח תקוה

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully