וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים: דור דבירי ניצח בטור אילת

גם תקר בגלגל לא מנע מדבירי את המקום הראשון. אנטון מיכאל סיים שני, האיטלקיה ולנטינה סקאנדולרה ראשונה בין הנשים

דור דבירי ניצח היום (שבת) בטור אילת, אנטון מיכאלוב דורג שני והצרפתי רומאריק דלפין מנבחרת מחוז לוריין דורג שלישי, לאחר שניצח בקטע האחרון של הטור בו סיים דבירי שני. בקטע הראשון, מירוץ נגד השעון בעלייה להר, ניצח עידן שפירא ובקטע השני, קריטריום, ניצח אופק חסון. בין הנשים ניצחה ולנטינה סקאנדולרה מקבוצת מיקאלה פניני רוקס האיטלקית.

דבירי, הרוכב בקבוצת VCI, סבל בקילומטרים האחרונים מתקר בגלגל, מה שסייע לצרפתי דלפין לפתוח פער של 35 שניות בסיום. למרות שסיים שני, בסיכום הכללי דבירי דורג ראשון.

הקבוצה הראשונה שלקחה יוזמה היום הייתה TACC1, שלא היה לה מה להפסיד מכיוון שלא היה לה רוכב המדורג בחמישייה הראשונה לאחר שני הקטעים שנערכו אתמול. בקטע המסיים בכביש הערבה ובכביש 12, רכבו הרוכבים לאורך 150 ק"מ. בבריחה הראשונה של היום בכביש הערבה היו ארבעה נציגים של TACC, שפתחו פער של דקה ו-45 שניות על הדבוקה.

לקראת סיום העלייה, מצומת קטורה לכיוון שיזפון, הדבוקה צמצמה את הפער, רוכבים החלו לנשור מהבריחה ותמונת המרוץ החלה להשתנות. לפסגה הגיע ראשון שקד פרנק מקבוצת CCC, שזכה בתואר מלך הגבעה. בגבעות של כביש 12 התפתחה בריחה של חמישה רוכבים שכללה את דבירי, אנטון מיכאלוב (TACC) ורוכבים נוספים. בשלב מסוים גישר אליהם דלפין הצרפתי, ועל אף שיתוף פעולה של CCC שניסתה להגן על לובש החולצה הצהובה, עידן שפירא וקבוצת Israel Go Pro עם שני רוכבים חזקים המתמודדים על ראשות הדירוג (יואב בר ואילן קולטון), השלושה רק הלכו והגדילו את הפער.

בעלייה לכיוון הר חזקיה נשר מיכאלוב מהבריחה, אך המשיך להילחם על כל שנייה בדירוג הכללי. כמה ק"מ לסיום דבירי סבל מתקר בגלגל ודלפין זכה בניצחון בקטע סמוך למחסום נטפים, מבלי שהיה צריך להילחם עליו בספרינט סיום.

בין הנשים ניצחה האיטלקיה ולנטינה סקאנדולרה מקבוצת מיקאלה פניני רוקס. סקנדולארה דורגה במקום ה-16 הכללי ועקפה רבים מרוכבי העילית הישראלים. רוכב הנוער הראשון היה גיא שגיב מקבוצת CCC ורוכב המאסטרס הראשון היה ניצן הנדלר מקבוצת TACC. שגיב והנדלר סיימו שניהם בעשירייה הראשונה בדירוג הכללי.

אתמול במירוץ נגד השעון בעלייה להר ניצח עידן שפירא מקבוצת CCC1. שפירא עבר 8.2 ק"מ בעלייה תלולה בזמן של 23:43:6 דקות. שפירא סיים שני גם את הקריטריון שנערך אחר הצהריים, עשירית השנייה אחרי אופק חסון מקבוצת טימישגב TNT שסיים ראשון.

כ-500 רוכבים לקחו חלק בטור אילת הבינלאומי השלישי, כאשר לצד הפעילות התחרותית באופני כביש, התקיימו גם סינגלים בהרי אילת, סיורים מודרכים ופעילויות ספורט לכל המשפחה בטיילת הצפונית.

  • עוד באותו נושא:
  • דור דבירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully