וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים לאבי לוזון: "רק שלא נרד והפועל תישאר"

26.2.2012 / 8:40

כ-30 אוהדי מכבי פתח תקוה התגודדו סביב יו"ר ההתאחדות. עצבים בחדר ההלבשה: "סיני הזהיר מסבע ותראו מה קרה"

"רק שהפועל פתח תקוה לא תישאר ואנחנו נרד. זאת תהיה בושה למועדון", "חייבים להישאר בליגה, למה עומר גולן בלם?", "למה אתם לא מבינים שצריך חיזוק? הקבוצה בנויה רק על בן חיים", אלה רק חלק מהדברים שהשמיעו אוהדי מכבי פתח תקוה בסיום ההפסד הביתי אמש (שבת) להפועל באר שבע (2:1), באוזני יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, בתום המשחק במושבה.

כ-30 אוהדי הקבוצה התגודדו מסביב ללוזון ודרשו הסברים ליכולת של הקבוצה. לוזון עצמו השיב: "שכחתם שמועד ההעברות נגמר?", ועשה את דרכו לרכבו. אחד האוהדים אמר: "אם המצב בקבוצה יימשך, עוד נרד ליגה. האוהדים כבר לא מסתכלים רק על הפועל פתח תקוה, חשוב שנישאר קודם. הזעזוע בעמדת המאמן עשה את שלו, אבל אחרי שלושה משחקים שחקנים חשבו שנשארו בליגה. אם צריך, נגיע לאימונים עד שישיגו ניצחון שירחיק אותנו מהתחתית".

בחדר ההלבשה שחקנים נראו עצבניים במיוחד. "סיני הזהיר ביום חמישי מדיה סבע, אבל כנראה ששחקנים סתמו את האוזניים שלהם. הוא היחיד שהיה פעיל בקישור וניצח להם את המשחק", אמר אחד מהם. "אנחנו עמוק במאבקי התחתית ואם לא נתעורר, נרד ליגה". מספר שחקנים הלינו בסוף השבוע על העובדה שמשכורות ינואר טרם חולקו. לאחר המשחק לא נשמעו טענות בעניין, אבל נראה כי במהלך השבוע השחקנים ידרשו את חלוקת המשכורות.

צפו במכבי פתח תקוה מפסידה 2:1 לבאר שבע

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully