וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:2

מערכת וואלה! ספורט

25.2.2012 / 20:51

בן חיים הכה ראשון (26), אך אקסברד (39 ו-85) סידר להפועל באר שבע 1:2 על מכבי פ"ת, והעלה אותה מעל לקו האדום

לא מעט לחץ נרשם השבוע בהפועל באר שבע, כשהקבוצה מצאה את עצמה עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים וכבר הרגישה את הליגה הלאומית מאחוריה, אבל הערב (שבת) הגיבו שחקניו של גיא לוי ובגדול, כשחזרו עם 1:2 בחוץ על מכבי פתח תקוה, ועל הדרך גררו את קבוצתו של משה סיני למאבקי התחתית. הניצחון שלף את הקבוצה מהדרום והוציא אותה מתחת לקו האדום, ועם יכולת כזו, בבאר שבע בהחלט יכולים להיות אופטימיים לקראת המשך המאבק. פתח תקוה כאמור מוצאת את עצמה בצרה, כשהיא רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום, ואם היא לא תתעשת במהירות, היא עוד עלולה למצוא את עצמה עמוק בתוך הבוץ.

המארחים פתחו טוב יותר, והיו קרובים בדקות הפתיחה, כשצמח הרים כדור מצויין אל הרחבה, אך אוחיון פספס אותו במעט, וההזדמנות אבדה. שחקניו של משה סיני המשיכו ללחוץ את היריבה, שלא ממש הגיעה בעצמה למצבים, ובדקה ה-26 הלחץ הפך לחגיגות: בן חיים לקח את הכדור באזור מרכז המגרש והחל לדהור לכיוון השער כשהוא גובר על שלושה מגינים, ומול שוער האורחים הקפיץ נהדר את הכדור שנעצר רק ברשת, פשוט שער מרהיב.

דווקא כשהיה נדמה שפתח תקוה תצליח להכפיל את היתרונה, הגיעה התשובה של באר שבע בדקה ה-39: אקסברד קיבל את הכדור בקצה הרחבה וירה כדור שטוח בכיוונו של שטראובר שהשטתח כדי לקלוט, והכדור מצא את דרכו בין רגליו ועבר את הקו. אוהדי באר שבע שביציע החלו לשיר ולקרוא בשמו של שוער המארחים, בהתרסה על כך שהוריד את קבוצתם ב-1:1 אל המחצית.

גם המחצית השניה היתה מלאת אירועים והזדמנויות משני הצדדים: שטראובר כמעט וספג את השני בדקה ה-61 כשבעיטה של דוידזאדה פגעה באחד המגינים ושינתה כיוון, אך השוער היה במקום, ומנגד היה קרוב בן חיים לכבוש את השני שלו במשחק, אבל את הבעיטה שלו משמונה מטרים הדף לויטה בצורה נהדרת. המארחים חיפשו את שער הניצחון, אבל בדקה ה-85 שלח סבע כדור מעולה לעידו אקסברד שניער מעליו את ההגנה וכבש את השני שלו כדי להעלות את באר שבע ל-1:2. עד לסיום ניסו שחקניו של סיני לחזור לחיים, אך זה לא הספיק ובאר שבע מצליחה סוף סוף לעלות מעל לקו האדום.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, עומר גולן, מתן אוחיון, טל מעבי, אסי משיח (נס זמיר, 81), מרואן קבהא, דני פרדה, ציון צמח (אורי אוזן, 73), טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, דיא סבע, מוטי מלכה (פטר גרביץ', 64), עידו אקסברד.

לדף המשחק

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully