וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "מכל מקום ראו שהכדור עבר את הקו"

אלגרי ואנשי מילאן זעמו על השער הברור שלא אושר נגד יובנטוס. רוביניו: "זו טעות שיכולה להכריע את גורל האליפות"

כצפוי, במילאן סיימו את משחק העונה של הליגה האיטלקית נגד יובנטוס אמש (שבת, 1:1) עם זעם רב על צוות השיפוט. בדקה ה-25 הכניע סולי מונטארי את ג'אנלואיג'י בופון שעצר את הכדור מאחורי קו השער בבירור, אבל לא השופט פאולו טליאבנטו ולא הקוון רוברטו רומאניולי ראו, והם לא אישרו את השער ומנעו מהרוסונרי לעלות ל-0:2 שהיה משנה את פני המשחק לחלוטין. "זה היה שער ברור וטעות השיפוט הזו יכולה להכריע את האליפות", אמר רוביניו בסיום, "פשוט מדהים שהשער לא אושר".

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי, הוסיף: "זה היה משחק נהדר ושיחקנו מצוין, אבל לצערי הייתה התקרית הזו ששינתה את תוצאת המשחק. אין אפילו צורך לצפות בהילוכים החוזרים. מכל מקום באצטדיון היה די ברור שהכדור עבר את קו השער. השופט הצביע על עיגול האמצע, אבל אז המשיך את המשחק. זו בהחלט פגע בנו כי אם היינו מוליכים 0:2 המשחק היה נראה אחרת לגמרי".

לחלק מאנשי יובנטוס היו טענות משלהם אחרי שאותו קוון הניף דגל לנבדל שנוי במחלוקת בדרך לשער של אלסנדרו מאטרי במחצית השנייה. המאמן אנטוניו קונטה אמר: "קודם כל צריך להחמיא למילאן. הם שיחקו ברמה הכי גבוהה במשך דקות ארוכות. הגיעה להם יותר מנקודה אם מתייחסים ליכולת, אבל שתי הקבוצות סבלו מטעויות שיפוט. השופטים עשו שתי טעויות גדולות הערב - מה אני יכול להגיד? הדברים הללו קורים ואי אפשר להגיד שזה לטובתנו או לרעתנו. אנחנו מקווים שהטעויות יתאזנו עד סיום העונה מבחינת כל הקבוצות".

מילאן ויובנטוס נפרדו ב-1:1, צוות השיפוט כיכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully