וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "יהיה קשה מאוד להגיע לפלייאוף העליון"

26.2.2012 / 8:00

אכזבה בקבוצה בעקבות ההפסד למכבי ת"א ומיכולתו של פידליס. שצ'פוביץ' המריא. גוטליב: "אחרי שספגנו התפרקנו"

אכזבה רבה הצטברה אצל הפועל עכו בעקבות ההפסד אתמול (שבת) 2:0 למכבי תל אביב, שמרחיק משמעותית את הקבוצה מהמטרה להשתלב בפלייאוף העליון. עכו נמצאת כרגע במקום התשיעי, אבל עד סוף הליגה הסדירה מצפים לקבוצה משחקים קשים מול מכבי חיפה בבית, עירוני קרית שמונה בחוץ ומכבי פתח תקוה בבית.

במועדון הביעו אכזבה מהיכולת החלשה של דימקאו פידליס, לו היה חלק בשני השערים שספגה הקבוצה במחצית השנייה, שהמשיכה את הטעויות שלו מהשבועות האחרונים. בעכו מצפים לחזרתו של ניסו קפילוטו שמתאושש מפציעה בצלעותיו, ולאחר שישוב לפעילות, הוא עשוי לתפוס את מקומו של הניגרי בהרכב. בכל מקרה, מי שצפוי בשבוע הבא לחזור לתמונת ההרכב הוא משה מישאלוב, שאיבד את מקומו ב-11 בשבועות האחרונים.

בסיום המשחק השחקנים המאוכזבים שוחחו בינם לבין עצמם וציינו שההחמצות מהמחצית הראשונה עלו לקבוצה בהפסד. "הגענו לכמה הזדמנויות והיינו חייבים לכבוש. עכשיו הסיפור שלנו להבטיח מקום בפלייאוף העליון הוא קשה אבל אפשרי למרות המשחקים שמחכים לנו", אמר שחקן בקבוצה. לאחר המשחק, המריא סטפן שצ'פוביץ' למשחק הנבחרת הצעירה של סרביה נגד בוסניה, ואמור לשוב ביום רביעי.

הבלם הצעיר אדי גוטליב, שזכה בשבוע שעבר לזימון לנבחרת הצעירה, זכה למחמאות רבות, ואמר: "זה מאכזב מאוד. היינו יכולים לנצח עם המצבים שהגענו אליהם במחצית הראשונה, וחבל שהחמצנו. שיחקנו טוב, לא הבקענו שערים, ואחרי השער שספגנו התפרקנו. טעויות הן חלק מהמשחק, וזה מה שקרה. יהיה קשה להגיע לפלייאוף העליון, אבל הראש במשחק הבא נגד חיפה. נגיע להילחם". על זימונו לנבחרת, אמר: "אני שמח מאוד. זה כבוד גדול ואני אתן את כל כולי בשביל הנבחרת".

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל עכו

אלי כהן: "ההפסד הזה גורר אותנו למאבקים"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully