וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נגד מכבי תל אביב: ביום רביעי

25.2.2012 / 22:38

משחקם חסר המשמעות של הצהובים הוקדם ביממה. עוד קודם לכן הם יארחו את מכבי חיפה והמופרם ורסאץ' בתוך 48 שעות

לאחר שהשיגה ניצחון קריטי ודרמטי במיוחד על ז'לגיריס קובנה שלמעשה הבטיח את העלייה לשלב ההצלבה, נודע הערב (שבת) כי משחקם הבא של הצהובים ביורוליג מול ברצלונה ייערך ביום רביעי, ה-29 לפברואר ב-21:45 וישודר בערוץ 10 ובספורט 5HD.

מכבי תל אביב תגיע למשחק לאחר שבוע מפרך, במהלכו תפגוש ביום ראשון את מכבי חיפה מתחתית ליגת העל, ויממה מאוחר יותר תארח את המופרם ורסאץ' במסגרת הליגה האדריאטית. ביום שלישי תמריא האלופה הישראלית לספרד, וברביעי כאמור תשחק את משחקה האחרון בשלב הבתים השני של היורוליג.

הצהובים יכולים להתנחם בכך שהם מגיעים למשחק בברצלונה כפי שרצו: כשההתמודדות מול הקאטלנים בחוץ כבר לא קובעת דבר. הניצחון על ז'לגיריס במחזור האחרון, בצירוף הפסדה של קאנטו לברצלונה הבטיחו את עליית קבוצתו של דיוויד בלאט, ונדמה כי עיקר תשומת הלב של ראשי מכבי תופנה דווקא למשחק בין קאזאן לפנאתינייקוס בבית המקביל, ממנו תצא יריבתם של הצהובים בשלב הבא.

בלאט אמר בתום האימון המסכם אמש: "מצפה לנו שבוע לא קל, עם שלושה משחקים בארבעה ימים. נחפש להמשיך במומנטום הטוב שלנו בתקופה האחרונה. אמנם חסרים לנו כמה שחקנים בגלל כל מיני סיבות, אך מצב הרוח והמוראל מצויינים בעקבות ההעפלה להצלבה ביוורליג, שזה הישג בפני עצמו וגם השגת אחת המטרות שלנו העונה. יחד עם הגביע והמיקום הטוב שלנו בכל המסגרות, הקבוצה מתסכלת קדימה בהרגשה טובה לקראת ההמשך".

על מכבי חיפה אמר בלאט: "הם הקשו עלינו מאוד בסיבוב הראשון בליגה וניצחנו אותם רק בהארכה. המשחק הוא בהחלט לא קל, ויש לנו הרבה דברים להתמודד איתם".

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully