וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 4:4 מטורף בין ליון לסן ז'רמן, מונפלייה בפסגה

0:1 קטן מול בורדו הקפיץ את הפתעת העונה לפסגה, הוארו איזן בדקה ה-94 לקבוצה מהבירה. 5 דקות לשהר בתיקו של אוקזר

המחזור ה-25 בליגה הצרפתית עמד בסימן קרב הצמרת המטורף שהסתיים ב-4:4 בין ליון לפריס סן ז'רמן, אבל עוד לפני כן הצליחה מונפלייה לעקוף את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בדרך למקום הראשון, עם ניצחון 0:1 על בורדו. אוקזר, עם בן שהר ששיחק חמש דקות, נפרדה ב-0:0 מסנט אטיין וירדה למקום הלפני אחרון.

ליון - פריס סן ז'רמן 4:4

הקבוצה מהבירה נחלצה מהפסד ראשון בעידן קרלו אנצ'לוטי בתום משחק מטורף ולמרות אובדן המקום הראשון, היא בהחלט מרוצה מנקודה שהושגה בדקה ה-94. גיום הוארו העלה את האורחים ליתרון (21), אבל ליון הפכה עם שלושה שערים תוך שש דקות. בפטימבי גומיס איזן (34), ליסנדרו לופס הפך (36) ומישל בסטוס היה עם השלישי בבעיטה אדירה לחיבורים (40). עוד לפני ההפסקה צימק ננה בפנדל ל-3:2. הקצב נמשך במחצית השנייה. בסטוס בישל את השער השני שלו במשחק לג'ימי בריאן (57), סיארה צימק 17 דקות לסיום והוארו השלים צמד עם נגיחה מדויקת ממש ברגע האחרון. איזה משחק.

מונפלייה - בורדו 0:1

אחרי התיקו הדרמטי במשחק העונה מול פריס סן ז'רמן, מונפלייה חזרה הביתה למפגש עם בורדו המשתפרת, שלא הפסידה מאז החזרה מהפגרה. הקבוצה של פרנסיס ז'ילו ניצחה במחזורים הקודמים את ליל וליון, אך לא השכילה להיות השנייה העונה שמנצחת בסטאד דה לה מוסון. יונס בלהנדה בעט למשקוף בדקה ה-18, וארבע דקות לאחר מכן לודוביק אוברניאק נעצרה בקורה מן העבר השני. בדקה ה-80 הגיע הרגע הגדול של ג'ון אוטקה, שכבש שבוע שני ברציפות עם נגיחה פנימה אחרי הגבהה של מרקו אסטרדה.

אוקזר - סנט אטיין 0:0

בן שהר עלה כמחליף בדקה ה-85 ויחד עם חבריו כשל בניסיון להשיג ניצחון בכורה ב-2012 ונותרים מתחת לקו האדום. סנט אטיין הלוהטת, שעלתה למקום הרביעי בזכות שלושה ניצחונות רצופים, קיוותה לשבור את המנחוס מול אוקזר, אותה לא ניצחה בשבעת המפגשים הקודמים, אך הרבתה להחמיץ. דניס אולייש היה היחיד שסיכן את השער מצידה של אוקזר.

משחקים נוספים:

ניס - קון 0:1
לניס: אנתוני מונייה (49)

אוויאן - נאנסי 0:2
לאוויאן: קווין בריגו (30 ו-32)

אז'קסיו - דיז'ון 1:2
לאז'קסיו: אדוארדו (54), ז'והאן קבאלי (55). לדיז'ון: בנארד יאו קומורדזי (66)

ולנסיין - לוריין 0:2
לוולנסיין: ממאדו סמאסה (78), רנו קוהאד (81)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully