וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "ניצחון חשוב, השחקנים גילו אחריות"

25.2.2012 / 21:11

מאמן הפועל באר שבע החמיא לאקסברד שכבש צמד מול מכבי פ"ת, אך הוסיף: "הוא צריך ללמוד לעשות את הדברים שמסביב"

כמה שבהפועל באר חיכו למשחק הזה: הקבוצה של גיא לוי השיגה הערב (שבת) ניצחון גדול בתחתית עם 1:2 על מכבי פתח תקוה באיצטדיון המושבה, ואחרי לא מעט שבועות קשים, הקבוצה עולה מעל לקו האדום ואולי אף יוצאת לדרך חדשה. באר שבע אמנם נפלה לפיגור מוקדם מול המארחים, אבל חזרה בגדול, הרבה בזכות צמד של עידו אקסברד, שהעניק במו רגליו את שלוש הנקודות לקבוצתו. מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי, היה מרוצה מהתוצאה, אך לא מהיכולת של שחקניו.

"היכולת שלנו שבוע שעבר היתה יותר טובה אבל השחקנים גילו היום אחריות על המשחק שלהם, והצגנו משחק בוגר", אמר לוי בסיום. "זה מראה על התקדמות ובגרות, וזאת נקודה מאוד חשובה לקראת ההמשך. היה לנו ניצחון חשוב מאוד. אני מקווה שהמיקום שלנו יילך וישתפר, ונצטרך להסתדר עם המצב בצורה ראויה".

על עידו אקסברד ודיא סבע אמר לוי: "הם פורחים במועדון, אני חושב שהם שחקנים טובים ואני שמח שהם באים לידי ביטוי ותורמים גם מבחינה קבוצתית ולא רק אישית. עידו הוא שחקן נהדר, אבל הוא גם צעיר, וכמו שאמרתי, הוא צריך גם ללמוד לעשות את הדברים מסביב". על הטעות שביצע שוער פתח תקוה, לירן שטראובר, שהובילה לשער השיוויון של באר שבע, אמר המאמן: "טעויות הן חלק מהמשחק. צר לי בשביל לירן אבל זה הלך לטובתנו".

המאמן המפסיד משה סיני היה מאוכזב: "המשחק היה ברגליים שלנו ברוב דקות המשחק. באר שבע חזרו מגול מבעיטה אחת לשער שלירן היה צריךלקחת, אבל זה חלק מהמשחק. במחצית השנייה שלטנו והגענו למצב או שניים של הבקעה, אבל בגלל ריפיון בהגנה וסגירה לא טובה של טל מעבי ספגנו את השער השני. גם כשניצחנו אמרתי שנצטרך להיאבק עד הסוף. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ורק אנחנו נציל את הקבוצה מהמצב הזה".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully