וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט: משיח שני, צוברי במקום ה-18

נמרוד משיח ממשיך לככב בתחרות בפורטוגל, וסיים שמיני, ראשון ו-15 בשלושת השיוטים בשבת. דוידוביץ' שלישית אצל הנשים

אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד ממשיכה להאיר פנים לנמרוד משיח. אחרי שהגולש הישראלי עמד בתום שלושת השיוטים הראשונים בתחרות במקום הראשון, משיח ממשיך לצעוד בצמרת כשהיום (שבת) התקיימו שלושה שיוטים נוספים, והוא ממוקם במקום השני המצוין.

חשוב להדגיש כי התחרות שמתקיימת באי הפורטוגלי מאדיירה שנמצא באוקיאנוס האטלנטי, אינה תחרות קריטריון עבור משיח ושחר צוברי, והם אינם צוברים נקודות בקרב על המקום באולימפיאדה. תכליתה של אליפות אירופה היא הכנה עבור השניים לקראת אליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בקאדיז שבספרד, שם השניים יתמודדו על המקום בלונדון.

משיח סיים את השיוט הרביעי במקום השמיני וראשון את השיוט החמישי, כאשר בשיוט השישי הוא הגיע למקום ה-15, אבל היות וזהו השיוט הגרוע ביותר שלו, הוא לא נכלל בסיכום הכללי וכעת הוא עומד על 13 נקודות, שלוש יותר מפרמיסלב מרז'ינסקי הפולני. שחר צוברי, לעומתו, הידרדר למקום ה-18 אחרי שסיים 31, 12 ו-29 את שלושת השיוטים הבאים. דן דוידוביץ' ממוקם במקום ה-35 עם מקומות 36, 30 ו-25 בשיוטים ארבע, חמש ושש בהתאמה.

ומה קורה אצל הנשים? בהיעדרה של לי קורזיץ שמחמיצה את האליפות, נמצאת מעיין דוידוביץ' במקום השלישי. הגולשת הישראלית סיימה את כל אחד משלושת השיוטים שנערכו היום במקום החמישי, והיא רחוקה 12 נקודות בלבד ממרינה אלבאו הספרדיה, שצועדת בראש. מחר זהו יום מנוחה עבור הגולשים בתחרות.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully