וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון גדול לפרנקפורט על ביירות'

קבוצתו של קצורין הביסה 57:90 והתרחקה מהתחתית, 9 נק' לניסים בהפסד נובו מסטו. פנאתינייקוס הביסה את איליסיאקוס

קבוצתו של מולי קצורין, פרנקפורט, השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ גדול בליגה הגרמנית על ביירות', 57:90. המארחים עוד ניסו לתת פייט ברבע הראשון ונותרו קרובים, אבל קבוצתו של קצורין נראתה מצויין בהתקפה ועם ריצת 11:26 ברבע השני הגיעה עד יתרון 22 במחצית. האורחים הורידו מעט את הקצב ברבע השלישי ואיפשרו ליריבתם לצמק, אבל ביירות' התפרקה לחלוטין ברבע האחרון עם 12 נקודות בלבד, ופרנקפורט רושמת ניצחון חשוב. ג'ימי מקיני הוליך את קלעי פרנקפורט עם 22, ברנדון האנטר קלע 12 למפסידים.

רוסיה:

בליגת ה-VTB השיגה צסק"א מוסקבה ניצחון ביתי על ספרטק סנט פטרסבורג 53:74, שהופיעה ללא יותם הלפרין. השליטה היתה כולה של צסק"א בפתיחה, כשהיא טסה ליתרון 10:24, ו-12 הפרש במחצית. סנט פטרסבורג ניסתה לחזור, אבל נעלמה ברבע האחרון התקפית כשהיא נתקעת על 11 נקודות בלבד, מה שאיפשר למארחים להבטיח את הניצחון. לאברינוביץ' הוליך את קלעי צסק"א עם 16 נקודות, קירילנקו קלע 12 ואסף 9 ריבאונדים. את סנט פטרסבורג הוליך פטריק בוורלי עם 13 נקודות.

יוון:

אחרי שהובסה והושפלה בידי צסק"א מוסקבה ביורוליג, חזרה אולימפיאקוס אל הליגה היוונית, המקום שבו היא מרגישה בנוח, והביסה את אריס סלוניקי 66:85. האורחים מסלוניקי דווקא עשו צרות בפתיחה, והצליחו להישאר בפיגור 8 בלבד עד הרבע האחרון, אבל אז הצליחו המארחים להשיג את הריצה שלהם עם 14:25 בעשר הדקות האחרונות, והבטיחו את הניצחון. פפאניקולאו הצטיין עם 18 נקודות, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. רונלד דייויס קלע 12 לאריס.

פנאתינייקוס, שעשויה לפגוש את מכבי תל אביב בהצלבה, הגיעה למשחק הליגה שלה מול איליסיאקוס אחרי ההפסד הכואב למילאנו, אבל הוכיחה שבזירה המקומית היא עדיין שולטת. הירוקים של ז'ליקו אוברדוביץ' שלטו ביד רמה וסיימו עם ניצחון גדול 58:90 בחוץ אחרי 35:44 במחצית. דייויד לוגאן סיים עם 17 נקודות, אלכס מאריץ', ניק קלאייטיס ויאן וויוקאס עם 11 נקודות כל אחד. בשבוע הבא תארח פאו את פאוק סלוניקי ותגיע להתמודדות מהמקום השני כשהיא עולה למאזן 2:16.

אדריאטית:

נובו מסטו, קבוצתו של אפיק ניסים, הפסידה היום 69:62 לבודצ'נוסט במסגרת הליגה האדריאטית. הישראלי קלע תשע נקודות ב-32 דקות, כשהוא קולע 4 מ-9 משתיים, 0 מ-1 משלוש ו-1 מ-2 מהעונשין. לא פחות חשוב מכך, ניסים הוריד ארבעה ריבאונדים וחילק חמישה אסיסטים.

רוברט רות'בארט ואולימפיה לובליאנה חיפשו ניצחון חוץ באדריאטית מול רדניצ'קי, אך לאחר מאבק ארוך חזרו הביתה עפ הפסד 88:76. האורחים דווקא הוליכו במשך חלק נכבד מהמחצית הראשונה, אבל רדניצ'קי התעוררה ברבע השלישי, עלתה ל-9 הפרש, וברבע האחרון ניצלה ריפיון של האורחים כדי להשיג את הניצחון. דייויד סיימון היה ענק עבור המנצחים עם 31 נקודות, מוצ'ניץ' קלע 24 ללובליאנה. רות'בארט היה חלש עם 2 נקודות (1 מ-3 מהשדה) ו-5 ריבאונדים ב-8 דקות משחק.

בלגיה:

מונס של אריק שיבק אירחה במשחק ביתי קשה את אוסטנד, ואחרי שני רבעים היא סיימה ביתרון 4. או אז פצחו המארחים בריצת 11:23, וברבע האחרון הם המשיכו והגדילו את יתרונם, עד לניצחון חוץ נאה 63:76. מת'יו לוייסקי הוליך את קלעי אוסטנד עם 22 נקודות. למונס: מרכוס סלוטר 18.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully