וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: יזרעאל זכתה באליפות

הקיבצוניקים גברו על אשקלון 17:19 בתום מותחן גדול לעיני 550 צופים, והניפו את הגביע. האורחים נשארו עם השחקנים

עונת ראגבי מרתקת הגיעה היום (שבת) לסיומה לאחר גמר דרמטי ומרתק לעיני 550 צופים ב'לגונה' של קיבוץ יזרעאל. הקהל המקומי דחף את הקבוצה המקומית לניצחון 17:19 על אשקלון, שהציגה ראגבי משובח, אך נשארה עם המחמאות.

שלוש בעיטות עונשין רצופות של אמיר בויטלר המקומי העלו את יזרעאל-גלבוע ליתרון 0:9 מהיר, אך נטישתו של שי הכהן את המגרש לאחר פציעה בכתף, הוציא מעט את הרוח מהמפרשים המקומיים. אשקלון ניצלה זאת בעזרת טריי יפה של רמי וקנין בדקה ה-38, וחנן גמבורג השלים את המלאכה בבעיטת המרה, כדי לקבוע 7:9 ליזעראל בהפסקה.

אשקלון בבעיטת עונשין נוספת בפתיחת המחצית השנייה כדי להפוך את התוצאה ולהוליך 10:9 מפתיע. הפיג'יאני מהדרום, תמני סלימוני סיים פריצה נהדרת בטריי חשוב, רגע לפני שהקפטן האורח, חנן גמבורג, הבקיע בעיטת המרה נוספת שקבעה 17:9 לאשקלון שכבר ראתה את ההיסטוריה מתממשת. אך אז התעורר הקהל המקומי והחל לדחוף את קבוצתו. טריי של גור ים בדקה ה-67 צימק ל- 17:14 כאשר הדרמה הגיעה לשיאה בדקה ה-79, דקה לסיום המותחן, פריצת יחיד של גור ים הסתיימה בטריי אדיר שהפך את הקערה על פיה, קבע 19:17 וקירב את הגביע צפונה. אשקלון עוד קיבלה הזדמנות פז בשניות הסיום, אך הבעיטה של חנן גמבורג נעצרה לפני השער ושלח את יזרעאל-גלבוע לחגיגות עם השמפניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully