וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגניישקה רדוואנסקה זכתה בטורניר דובאי

הפולניה ניצחה 5:7, 4:6 את יוליה גרגס (19 בעולם), רשמה זכייה בתואר שמיני בקריירה ותעלה למקום החמישי בעולם

אגניישקה רדוואנסקה עשתה את זה. הפולניה, המדורגת שישית בעולם, זכתה הערב (שבת) בטורניר דובאי היוקרתי (סך פרסים: 2 מיליון יורו) לאחר ניצחון 5:7, 4:6 מרשים מאוד על יוליה גרגס הגרמניה (19 בעולם) לאחר שעה ו-44 דקות של טניס. רדוואנסקה, שהגיעה עד לחצי הגמר בטורניר דוחא לפני שבוע והפסידה מתחילת השנה רק לוויקטוריה אזרנקה, המדורגת במספר אחת בעולם.

רדוואנסקה, ששיפרה את מאזנה מתחילת השנה ל-3:15 (0:15 נגד כל טניסאית שאינה אזרנקה), זכתה בתואר השמיני בקריירה שלה ב-10 גמרים ומאזנה במשחקי גמר עומד כעת על 2:8. אגב, בעקבות הניצחון תעלה הפולניה המצוינת לדירוג השיא בקריירה שלה כשתהיה במקום החמישי בעולם.

הפולניה פיגרה כבר 5:4 במערכה הראשונה, אך הצליחה לזכות בשבע מתוך שמונה הנקודות הבאות בדרך ל-5:7 בסיום המערכה. במערכה השנייה היא פתחה נהדר והובילה כבר 1:4. גרגס עוד הצליחה להשיג שבירה בחזרה ולצמק ל-4:3, אך בסופו של דבר הצליחה הפייבוריטית לנצח 4:6 במערכה השנייה ולזכות במשחקון, מערכה וטורניר. גרגס, שרשמה את ההישג הכי משמעותי בקריירה הקצרה שלה עד כה, תתנחם ב-320 נקודות דירוג ו-242 אלף דולר. רדוואנסקה תיקח איתה 470 נקודות דירוג ו-446 אלף דולר.

"הייתי קרובה מאוד להפסיד כבר בסיבוב הראשון, אז מאושרת מאוד כרגע", אמרה בסיום רדוואנסקה, "הלילה שיחקתי קצת יותר טוב בנקודות מסוימות. ברגעים החשובים הייתי קצת יותר עקבית. התנאים היו קצת קשים במהלך המשחק, אבל נשארתי רגועה לאורך כל המשחק. הפורהנד של יוליה הוא נשק גדול. הוא ממש מהיר. לפעמים רצתי להחזיר אותו והכדור כבר היה מאחורי".

גרגס הגרמניה הנפלאה, שתעלה למקום ה-16 בעולם, אמרה: "אגניישקה שחקנית קשוחה מאוד ולמרות זאת הייתי קרובה לנצח בשתי המערכות. החמצתי כמה כדורים חשובים, אבל זו עדיין הדרך בה אני צריכה לשחק. אני צריכה לשלוט במהירות הנקודות וזה מה שעשיתי. זה לא היה מספיק היום, אבל זה עדיין היה הכיוון הנכון בו המשחק שלי היה צריך ללכת".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully