וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס: מילוש ראוניץ' עלה לגמר הטורניר

הקנדי ניצח 4:6, 4:6 את בנג'מין בקר, שיפר את מאזנו השנה ל-1:15 וישחק מול מלצר. גמר מארסיי: דל פוטרו מול לודרה

מילוש ראוניץ' עלה אמש (שבת) לגמר טורניר ממפיס מסבב ה-500 של ה-ATP. הנפיל הקנדי, שמדורג במקום ה-35 בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את בנג'מין בקר הגרמני הוותיק, ששוהה במקום ה-284 בעולם. לראוניץ' זהו גמר שני ברציפות בממפיס, לאחר שהפסיד בשנה שעברה לאנדי רודיק.

הקנדי בן ה-21, שנזקק לשעה ורבע בלבד כדי לנצח את הגרמני, כשהוא זוכה ב-29 מ-31 הנקודות על ההגשה הראשונה שלו וחובט גם 14 אייסים. ראוניץ' למעשה ניצל את שתי אפשרויות השבירה שהיו לו במשחק כדי לנצח ורשם ניצחון תשיעי ברציפות, תוך שהוא זוכה בכל 19 המערכות האחרונות במשחקים שלו, מאז שהפסיד ללייטון יואיט באליפות אוסטרליה. הקנדי מחזיק במאזן של 1:15 מתחילת השנה וזכה כבר בטורניר צ'נאי וסן חוזה.

ראוניץ' יפגוש בגמר את יורגן מלצר, שסוף סוף חוזר לעצמו. האוסטרי הנהדר, שהגיע בשיאו למקום השמיני בעולם ונמצא עכשיו רק במקום ה-38, הצליח לעלות לגמר טורניר ממפיס מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר 4:6, 6:3, 3:6 על ראדק סטפאנק הצ'כי (28 בעולם). האוסטרי הוותיק נזקק לשעתיים ושתי דקות, בהן הצליח להשיג שמונה אייסים מול מספר זהה של יריבו וביצע שלוש טעויות כפולות לעומת שש של הצ'כי. מלצר יפגוש בגמר את המנצח בין מילוש ראוניץ' לבנג'מין בקר.

מארסיי: דל פוטרו מחכה ללודרה

גם במארסיי נחואן מרטין דל פוטרו עלה הערב (שבת) לגמר טורניר מארסיי מסבב ה-250 של ה-ATP. הארגנטינאי, המדורג במקום ה-10 בעולם, ניצח את יקיר הקהל המקומי ג'ו ווילפריד צונגה (6 בעולם) 4:6, 7:6 (9), 3:6 לאחר קרב נהדר של שעתיים ו-48 דקות של טניס דרמטי. דלפו, שהפסיד בגמר רוטרדם ביום ראשון האחרון לרוג'ר פדרר, רשם נתונים נהדרים של 15 אייסים ולא ביצע אפילו שגיאה כפולה אחת, לעומת 26 אייסים של הצרפתי, שביצע שתי שגיאות כפולות.

בגמר, יפגוש הארגנטינאי את מיכאל לודרה הצרפתי, המדורג במקום ה-50 בעולם, שניצח 4:6, 6:7 (10) את ינקו טיפסרביץ' הסרבי (9). לודרה הצליח לרשום 14 אייסים וזכה ב-39 מ-45 הנקודות על ההגשה הראשונה שלו..

דל פוטרו השלים את המערכה הראשונה עם 4:6 אחרי 51 דקות וכשהוא משיג חמישה אייסים, בדיוק כמו יריבו, שגם ביצע שתי שגיאות כפולות. הארגנטינאי, שדייק ב-61 אחוזים בלבד מההגשות הראשונות, הצליח להשיג שתי שבירות בשני ניסיונות ונשבר פעם אחת בלבד. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה הרבה יותר, אך בסיומה הצליח הצרפתי להתעלות בגדול ובתום שובר שוויון דרמטי ניצח 9:11. במערכה המכרעת הצליח דלפו להשיג שבירה אחת בניסיון אחד ולנצח במשחק כולו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully