וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ואן פרסי: "עדיף לנו לפגוש את טוטנהאם עכשיו"

חלוץ ארסנל מאמין כי ניצחון בדרבי (א', 15:30, ספ'1) יסייע לצאת מהמשבר. יונייטד בנוריץ', גיגס מחכה להופעה ה-900

המחזור ה-26 בפרמיירליג יגיע לשיאו מחר (ראשון) עם הדרבי של צפון לונדון בו ארסנל תארח את יריבתה המושבעת טוטנהאם, המקדימה אותה ב-10 נקודות בטבלה. במקביל, האלופה מנצ'סטר יונייטד תתארח אצל נוריץ' המפתיעה. סטוק סיטי תפגוש את סוונסי.

ארסנל - טוטנהאם (15:30, ספורט1)

מאז הפך ארסן ונגר למאמן ארסנל, הוא מעולם לא סיים עונה בה ארסנל ראתה לטוטנהאם את הגב. הסיטואציה הזו תקרה ככל הנראה בתום העונה ה-16 של המאמן הצרפתי במועדון, כשכרגע התרנגולים נמצאים במקום השלישי ומקדימים ב-10 נקודות את התותחנים, שמצידם יסגרו עונה שביעית ברציפות ללא תואר. עבור ארסנל מדובר במלחמה על היוקרה ועל המקום הרביעי, כשהיא נאבקת על צ'לסי, ניוקאסל וליברפול על הכרטיס לליגת האלופות.

אחרי התבוסה מול מילאן וההדחה מהגביע בידי סנדרלנד, ארסנל חייבת להתאושש. "אין דרך טובה יותר לתקן את הדברים מאשר לנצח את טוטנהאם", אמר רובין ואן פרסי לקראת המשחק. "אני מעדיף לשחק נגדם עכשיו מאשר כל זמן אחר, ואנחנו יודעים שניצחון הוא קריטי מבחינתנו. טוטנהאם קבוצה טובה שהשקיעה הרבה מאוד כסף, אבל תיקו לא תהיה תוצאה טובה בשבילנו".

הארי רדנאפ הפסיד רק פעם אחת בדרבי בתקופתו כמאמן טוטנהאם, ומגיע מעודד מהתקופה המוצלחת של קבוצתו, למרות ה-0:0 בגביע נגד סטיבנייג' בשבוע שעבר. טוטנהאם רוצה להשלים דאבל ראשון בליגה על טוטנהאם מאז 1993, ותקבל לקראת המשחק את בנואה אסו אקוטו, ארון לנון וג'רמיין דפו. ארון ראמזי ולורן קוסיילני בספק אצל המארחים.

נוריץ' - מנצ'סטר יונייטד (15:30, ספורט2)

אחרי שלקח אחריות על ההפסד לאייאקס בגומלין בליגה האירופית, אלכס פרגוסון יעלה עם הרכב חזק למשחק החוץ מול נוריץ'. ריו פרדיננד, מייקל קאריק, פול סקולס ופטריס אברה צפויים לחזור ל-11 הפותחים, וגם על ווין רוני בונה סר אלכס. ריאן גיגס עשוי לערוך את הופעתו ה-900 במדי מנצ'סטר יונייטד.

נוריץ' המפתיעה נמצאת במרכז הטבלה ולא ספגה בשני משחקי הבית האחרונים שלה, אבל ניצחה רק פעם אחת את יונייטד ב-13 העימותים האחרונים בין הקבוצות בליגה. למעשה, בכל ארבע הפעמים האחרונות בהן נוריץ' אירחה את השדים האדומים, התוצאה הייתה 0:2. בדיוק כמו במשחק בסיבוב הראשון באולד טראפורד. רק במקרה אחד, כאמור, הייתה זו נוריץ' שניצחה.

סטוק סיטי - סוונסי (17:00)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully