וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר: מאסימו מוראטי מתכנן הצעת ענק לפפ גווארדיולה

באיטליה טוענים כי הנראזורי יציעו למאמן ברצלונה 10 מיליון יורו לעונה כדי להחליף את ראניירי. חאבי מרטינס יחליף את קייטה?

שאלת המשך דרכו של פפ גווארדיולה בברצלונה ממשיכה לשגע את הכדורגל הספרדי בפרט והכדורגל העולמי בכלל. הבוקר (שבת) מפרסמת התקשורת האיטלקית כי נשיא אינטר מאסימו מוראטי מוכן "לשבור את הבנק" על מנת להציע לאחד המאמנים המוערכים באירופה הצעה לה לא יוכל לסרב. אינטר מחפשת אחר דמות דומיננטית שתשיב את המועדון לימיו היפים, ובצל האכזבה מקלאודיו ראניירי, מתכננים ראשי המועדון מספר תכניות לקיץ. על פי אותו דיווח, מוכן מוראטי להציע לגווארדיולה 10 מיליון יורו לעונה על מנת להגיע לסן סירו.

בינתיים, אחד המועמדים להחליף את המאמן המצליח והאהוב אם אכן יעזוב את האלופה הספרדית, סרחיו באטיסטה, התראיין הבוקר לתחנת רדיו בקטאלוניה, ובעוד שלא נשאל באופן ישיר על האפשרות שיחליף את גווארדיולה, הודה: "הלוואי שהייתי יכול לאמן את ברצלונה. הלוואי שהייתי יכול לאמן את מסי בברצלונה, כל אחד היה רוצה לאמן את הקבוצה הזאת".

עם זאת, מאמן נבחרת ארגנטינה לשעבר הוא גם אחד התומכים הגדולים ביותר של גווארדיולה, ועל כן מיהר להוסיף: "הייתי רוצה שהוא ימשיך, כי אני פשוט מאוהב בכדורגל שלהם. ככה צריך לשחק כדורגל. אני מעריץ גדול של ברצלונה ולא מחמיץ אף משחק שלהם. פפ הוא אחד המאמנים הכי גדולים בהיסטוריה, והוא הוכיח את זה. הוא כבר עשה הכל ואני מקווה שהוא יישאר בברצלונה".

אגב, 'אל מונדו דפורטיבו' מדווח הבוקר כי גווארדיולה כבר התחיל לחשוב על הסגל של העונה הבאה. על פי דיווחים, בברצלונה נערכים לעזיבתו של סיידו קייטה, והיו מאוד מעוניינים להחליפו בקשר נבחרת ספרד ובילבאו, חאבי מרטינז. עם זאת, הקשר בן ה-23 מחזיק בחוזה עד 2016 במועדון הבאסקי, וסעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully