וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר דובאי: גרגס הפתיעה את ווזניאקי בחצי הגמר

הגרמניה (19) הדיחה את אלופת אשתקד עם 6:7, 5:7 מצוין, ותפגוש את רדוואנסקה שגברה 2:6, 6:2, 0:6 על ינקוביץ'

יוליה גרגס העפילה הערב (שישי) לגמר טורניר דובאי (סך פרסים של 2 מיליון דולר) אחרי שהפתיעה את המדורגת רביעית בעולם ואלופת הטורניר מאשתקד, קרוליין ווזניאקי, עם 6:7, 5:7 מצוין. הגרמניה המדורגת 19 בעולם שרדה קרב מתיש בן שעתיים ו-12 דקות לפני שרשמה את אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלה, ששלח אותה למפגש עם אגניישקה רדוואנסקה בגמר מחר.

גרגס בת ה-23 נשברה במשחקון החמישי של המערכה הראשונה אך חזרה מפיגור של 5:3 כל הדרך לשובר שוויון, בו שעטה ליתרון 0:3 והשלימה ניצחון 3:7. במערכה השנייה השתיים החליפו שבירות לפני שווזניאקי התחממה ועלתה ל-2:4, ששוב לא הספיק לה כשגרגס חזרה ל-5:5, שברה ברגע הנכון וניצלה שורה של טעויות של הדנית כדי לנצח 5:7 במערכה ובמשחק כולו.

בחצי הגמר הראשון נמשכה הדהירה של רדוואנסקה, כשהפולניה המשתפרת גברה 2:6, 6:2, 0:6 על ילנה ינקוביץ' ועצרה את הסרבית המנוסה בדרך לגמר, אחרי שנבלמה בשבוע שעבר בחצי גמר טורניר דוחא.

רדוואנסקה שלטה בפתיחת המשחק ולא התקשתה לנצח 2:6 במערכה הראשונה, לפני שינקוביץ', שהפתיעה ברבע הגמר את סמנתה סטוסור, חזרה לעניינים במערכה השנייה בה ענתה עם ניצחון 2:6 משלה, אבל קרסה לחלוטין במערכה הקובעת, בה טיילה רדוואנסקה עם 0:6 חלק וניצחה בתוך שעה ו-43 דקות.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully