וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה בדרבי ברבע הגמר

האדומים הגיעו נחושים לבית מכבי והדיחו את מחזיקת הגביע אחרי 26:30 גדול. בויאן בוטוליה בלט עם 13 שערים. צפו בתקציר

ברני ארדוב

הדרבי של ראשון לציון הוא המשחק הכי גדול בכדוריד מזה שנים ארוכות. היום (שישי) הוא סיפק לנו עוד דרמה גדולה, כשהפועל ראשון לציון הגיעה לבית מכבי ויצאה עם 26:30 ענק ברבע גמר גביע המדינה על מכבי ראשון לציון, שנפרדת מהתואר בו זכתה בעונה שעברה ותתמקד כעת בניסיון לשמור על האליפות שלה. הפועל נוקמת במכבי על ההשפלה בדרבי בליגה.

המשחק נפתח בצורה צמודה, עם הרבה פיזיות ומעט שערים. אחרי עשר דקות של משחק הלוח הראה 4:4 בלבד. אז גם הגיע המפנה במשחק, כשיון רושקה ופיליפ מריאן, צמד הכוכבים של מכבי ספגו אדומים בזה אחר זה והפועל ניצלה זאת כדי לרוץ קדימה. במחצית זה כבר היה 9:15 לאדומים והם נראו בשליטה.

מכבי ממש לה התכוונה לוותר, מול הקהל החם שלה וקאמבק אדיר בראשות יואב נאמן כבר קבע פיגור של שער בודד, 17:16. אלא שבנקודה זו סער פרנקל מאמן האדומים, שהגיעו בסגל חסר, לקח פסק זמן והרגיע את הקבוצה שלו, שפתחה מחדש את הפער כל הדרך לניצחון. בויאן בוטוליה בלט עם 13 שערים עבור הפועל, שתנסה להשיג גביע ראשון מאז 2001 ותואר ראשון מאז 2008.

בחצי הגמר תפגוש הפועל ראשון לציון את אס"א תל אביב, שגברה בחוץ 24:25 על בני הרצליה אחרי מהפך דרמטי בדקות הסיום. התל אביבים ינסו לנקום באדומים על שקטעו להם אשתקד את רצף שלושה הזכיות בגביע כשהדיחו אותם בחצי הגמר.

בחצי הגמר השני ייפגשו מכבי תל אביב, שגברה בקושי 25:28 על הפועל חולון בחוץ, וא.ס סביון, שנזקקה לשתי הארכות כדי לנצח 39:40 את א.כ נס ציונה בכיכובו של גיל יעקב.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully