וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נמרוד משיח ראשון אחרי שלושה שיוטים

הגולש פתח בצורה חלומית את התחרות בפורטוגל, שלא תקבע בקרב ללונדון מול שחר צוברי, שהחל טוב אבל ירד למקום ה-10

פתיחה חלומית לנמרוד משיח בתחילת אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד שיצאה היום (שישי) לדרך. הגולש הישראלי שחולם לייצג בקיץ את ישראל במשחקים האולימפיים בלונדון סיים את שני השיוטים הראשונים בתחרות במקום הראשון ואת השלישי במקום השני, והוא ממוקם ראשון בדירוג הכללי כשהוא מקדים את שחר צוברי, שניצב במקום העשירי אחרי שסיים שלישי ורביעי את שני השיוטים הראשונים אך אחרי שסיים רק במקום ה-34 בשיוט השלישי צנח למקום העשירי הכללי.

חשוב להדגיש כי התחרות שמתקיימת באי הפורטוגלי מאדיירה שנמצא באוקיאנוס האטלנטי, אינה תחרות קריטריון עבור השניים, והם אינם צוברים נקודות בקרב על המקום באולימפיאדה. תכליתה של אליפות אירופה היא הכנה עבור השניים לקראת אליפות העולם שתתקיים בחודש הבא בקאדיז שבספרד, שם השניים יתמודדו על המקום בלונדון.

יום השיוטים הראשון במאדיירה התאפיין ברוחות בינוניות עד חזקות של כ-17 קשר, תנאים אידיאליים עבור משיח, שיקווה לשמור על מקומו בפסגה גם בשיוטים הבאים.

אצל הנשים, מעיין דוידוביץ' צועדת במקום השלישי אחרי שלושת השיוטים הראשונים בתחרות, אחרי שהיא סיימה במקום השלישי את שני הראשונים ובשישי את השלישי. נכון לעכשיו, מרינה אלבאו הספרדייה צועדת בפסגה אחרי שסיימה פעמיים במקום הראשון ופעם אחת במקום השני. כזכור, לי קורזיץ אינה מתחרה מכיוון שהיא מחלימה מניתוח.

עמוד לונדון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully