וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוטלה השעייתו של ריאן ברון

24.2.2012 / 12:45

ה-MVP של ה-NL ניצל מ-50 משחקים בחוץ והפך לראשון בהיסטוריה שזכה בערעור מסוג זה: "אני חף מפשע והאמת לצידי"

דרמה גדולה הלילה (בין חמישי לשישי) ב-MLB. עונש ההשעיה בן 50 המשחקים שעמד כנגד הכוכב הגדול של מילווקי ברוורס וה-MAP של ה-NL בעונה החולפת, "הפטיש העברי" ריאן ברון על שימוש בסמים, בוטל והוא יוכל לפתוח את העונה הקרובה כרגיל.

ברון הואשם לפני כחודשיים וחצי בנטילת חומרים ממריצים. כבר אז הוא כפר בהאשמות כלפיו וטען לסדרת צירופי מקרים חריגים ואילו כעת הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שזוכה בערעור על עונש השעיה שכזה.

השחקן, שאמור להגיע היום לראשונה לאימוני האביב של הברוורס, עבר בדיקת סמים באוקטובר וזו נמצאה חיובית כעבור כחודשיים. אלא שברון טען שבדיקה ראשונה לא העלתה כלום נגדו ואילו רק הבדיקה השנייה כן. הוא הוסיף כי הבעיה איננה במדע ובבדיקה, כי אם בדרך בה בוצע התהליך. לטענתו, האדם שאסף ממנו את הבדיקה שמר אותה יומיים שלמים בביתו במקום לשלוח אותה, מה שאיפשר את התוצאות החריגות שנתגלו בה.

"אני מאוד מרוצה ונושם לרווחה לאור ההחלטה", אמר ברון, "זה צעד ראשון בהחזרת שמי הטוב והמוניטין שלי. הצלחנו להפוך את ההחלטה בגלל שאני חף מפשע והאמת נמצאת בצד שלנו. שיתפנו פעולה עם החקירה לכל אורך הדרך, למרות הדברים המוזרים שסבבו את האירוע. אין לי מה להסתיר, עברתי כבר יותר מ-25 בדיקות סמים בקריירה, כולל שלוש רק בעונה שעברה".

בייסבול בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ריאן ברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully