וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ריאן ברון נתפס על שימוש בחומרים אסורים

11.12.2011 / 9:52

בדמו של MVP ה-NL ממילווקי נמצאו סמים ממריצים, צפוי לקבל השעיה מ-50 משחקים. טרבור קייהיל עובר מאוקלנד לאריזונה

זה לא ממש היה בתכנון: ריאן ברון, ה-MVP של ה-NL בבייסבול, צפוי להשעיה מ-50 משחקים עקב שימוש בחומרים אסורים. ברון, שהוליך את מילווקי ברוורס לאליפות ה-NL מרכז הראשונה מזה 29 שנים, נתפס על שימוש בסמים ממריצים, ונראה כי יקבל עונש זהה לזה שקיבל בזמנו מני רמירז, שהושעה מפעילות כששיחק בלוס אנג'לס דודג'רס.

ברון, המכונה "הפטיש העברי" בשל מוצאו היהודי (אביו ישראלי לשעבר) לא הגיב, אולם דובר מטעמו מסר הודעה: "היו כל מני צירופי מקרים חריגים בבדיקה הזו. לא היה שום שימוש מכוון בסמים ממריצים. אנחנו בטוחים שהטעות הזו תתברר".

על פי "USA Today", כשברון בן ה-28, שערך את הבדיקה במהלך הפלייאוף, קיבל את תוצאות הבדיקה הוא אמר: "זה בולשיט". מקורביו אמרו כי נערכו לו שתי בדיקות, וכי תוצאת הבדיקה הראשונה שגויה. הבעיה היא שבדיקה שלילית אינה מבטלת, על פי חוקי הליגה, את תוצאות הבדיקה החיובית.

עוד בליגה: טרבור קייהיל עובר מאוקלנד לאריזונה, בטרייד שבו מעורבים חמישה שחקנים. יחד עם קייהיל יגיע לדיאמונדבקס גם המגיש (היהודי, איזה יום ציוני מופלא ב-MLB) קרייג ברסלו, כשהאייז יקבלו שלושה שחקנים שבראשם המגיש הפרוספקט המבטיח ג'רוד פארקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully