וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה ניצחה את אספניול ועלתה למקום הרביעי

לבנטה השיגה ניצחון חוץ גדול ועקפה את יריבתה בסיבוב. מלאגה מחצה 1:5 את סראגוסה, בטיס וחטאפה סיימו ב-1:1

ריאל מדריד וברצלונה יעלו לשחק רק ביום ראשון, אבל המחזור ה-25 בליגה הספרדית נתח בשבת עם ארבעה משחקים, כשבמשחק המרכזי שסגר את הערב השיגה לבנטה ניצחון חוץ גדול על אספניול, 1:2, ועלתה אל המקום הרביעי. מלאגה בינתיים התקדמה למקום החמישי עם 1:5 מוחץ על סראגוסה. במשחקים נוספים בתחתית, בטיס סיימה ב-1:1 עם חטאפה וכך גם ראסינג סנטאנדר במשחקה מול ספורטינג חיחון.

מלאגה - סראגוסה 1:5

לראשונה מאז 2003, מלאגה ניצחה את סראגוסה במגרשה הביתי ועשתה את זה בסטייל. המארחים אמנם נקלעו לפיגור מול הקבוצה החלשה בליגה, שעלתה ליתרון משער של קרלוס ארנדה בדקה ה-23, אבל סבסטיאן פרננדס איזן בדקה ה-45 ונתן את האות לבליץ במחצית השנייה. שער עצמי של פאולו דה סילבה (67) העביר את היתרון למלאגה, כשמרטין דמיקליס (77), איסקו (79) וסלומון רונדון (88) הלמו בסראגוסה לקראת הסיום. מלאגה מזנקת באופן זמני מהמקום התשיעי למקום הרביעי, המוליך כזכור למוקדמות ליגת האלופות.

אספניול - לבנטה 2:1

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הגיעה למשחק עם רצף חלש של שלושה משחקים ללא ניצחון שהרחיק אותה מאוד מהמקום הרביעי, ומשחק ביתי היה אמור להיות הפתרון למשבר. אלא שדווקא האורחים שדורגו נקודה מתחת לאספניול פתחו טוב יותר, כש-ואלדו העלה את לבנטה ליתרון בדקה ה-24. המארחים ניסו בכל כוחם לחזור, אך לא הצליחו לעשות זאת במחצית הראשונה. במחצית השניה נמשך הלחץ, ובדקה ה-75 הוא השתלם כשאוצ'ה כבש את שער השיוויון, אבל ללבנטה היתה עוד הפתעה בשרוול, ודקה לסיום המשחק היא קיבלה שער ניצחון מרובן סוארס שהעניק לקבוצתו שלוש נקודות ענקיות שמקפיצות את לבנטה אל המקום הרביעי, כשהיא דוחקת את אספניול במורד הטבלה.

משחקים נוספים:

בטיס - חטאפה 1:1
לבטיס: חורחה מולינה (51). לחטאפה: דוראדו (55, עצמי)

ראסינג סנטאנדר - ספורטינג חיחון 1:1
לראסינג: כריסטיאן סטואני (74 בפנדל). לספורטינג: דויד בראל (42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully