וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את בלקבורן

באלוטלי, אגוארו ודז'קו כבשו לתכולים שהגדילו את הפער בצמרת לחמש זמנית. צ'לסי התאוששה עם 0:3 על בולטון

מחזור מרתק נוסף בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת), ולמרות שהדרבי של ליברפול, בין המייטי רדז לאברטון, נדחה בשל השתתפותה של הראשונה בגמר גביע הליגה ביום ראשון, עדיין היו לנו מספר משחקים חשובים במחזור ה-26.

במוקד, הצליחה מנצ'סטר סיטי להביס 0:3 את בלקבורן ולהגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות ולהפעיל הרבה לחץ על מנצ'סטר יונייטד לפני משחקה מחר מול נוריץ'. אך עוד לפני כן צ'לסי חזרה למסלול הניצחונות אחרי חמישה משחקים בלי אחד כזה, בזכות 0:3 על בולטון.

צ'לסי - בולטון 0:3

אנדרה וילאש בואש ידע שהפסד ביתי עשוי לשלוח אותו הביתה כבר עכשיו ואולי בגלל זה החזיר את אנדי קול ופרנק למפארד להרכב, כשהקבוצה שלו משיגה ניצחון תשיעי ברציפות על בולטון בכל המסגרות וחוזרת לפחות זמנית למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. דידייה דרוגבה בישל לדויד לואיז בדקה ה-48 והכפיל את התוצאה כעבור 13 דקות אחרי בישול של פרנק למפארד. הקשר הוותיק גם חתם את התוצאה בדקה ה-79 וזה השער הרביעי שלו העונה נגד הוונדררס.

ניוקאסל - וולבס 2:2

פאפיס סיסה (6) וחונאס גוטיירס (18) הוליכו את המגפאייז ליתרון ביתי מבטיח, אבל ההגנה של ניוקאס היא הדבר הכי רחוק מיציבות העונה וגם יתרון 0:2 לא הספיק. מאט ג'רוויס צימק בדקה ה-50, קווין דויל השווה בדקה ה-66 וקבוצת התחתית מוולברהמפטון חזרה הביתה עם נקודה חשובה.

מנצ'סטר סיטי - בלקבורן 0:3

התכולים המשיכו בכושר ההתקפי הנהדר בו הם נמצאים ושלושה ימים בלבד לאחר ה-0:4 המרשים על פורטו בליגה האירופית, הצליחו להביס 0:3 את בלקבורן. מריו באלוטלי, סרחיו אגוארו ואדין דז'קו כבשו את השערים למנצ'סטר סיטי, שהגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות עד למשחקה של היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד מול נוריץ' בחוץ.

בדקה ה-30 הצליחה סיטי לעלות ליתרון לאחר מתפרצת מושלמת, שנגמרה במסירת עומק של דויד סילבה אל עבר אלכסנדר קולארוב, שיישר למרכז, שם המתין מריו באלוטלי, שבעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה ופנימה את ה-0:1. התכולים הכפילו את היתרון בדקה ה-52 כשהדיפה רעה של פול רובינסון לקרן הגיעה לסרחיו אגוארו, שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2. בדקה ה-81 הצליחה המוליכה לכבוש את השלישי כשהגבהה נוספת של קולארוב מצאה את אדין דז'קו, שנגח נהדר לפינה הרחוקה וקבע 0:3 מרשים.

משחקים נוספים:

וויגאן - אסטון וילה 0:0

ווסט ברומיץ' - סנדרלנד 0:4
לווסט ברומיץ': פיטר אודמווינגי (3, 48), ג'יימס מוריסון (41), קית' אנדרוז (90)

ק.פ.ר - פולהאם 1:0
לפולהאם: פאבל פוגרבניאק (7)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully