וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו סילבה: "זה משחק על האליפות, חייבים לנצח"

בלם מילאן מודע היטב למשמעות קרב הענקים מול יובנטוס (ש', 21:45, ספורט 5). פאטו צפוי לפתוח, פירלו חוזר לסן סירו

אין שום ספק שהסרייה A מותחת השנה כמו שלא הייתה כבר הרבה מאוד זמן. בין המקום השלישי לשמיני, כולן נלחמות על כרטיסים לאירופה ואיטליה גם עשויה לשלוח לראשונה מזה לא מעט שנים שלוש נציגות לרבע גמר ליגת האלופות. אלא שמעל כל זה, ניצבות להן העונה שתי הקבוצות הכי גדולות ומעוטרות בארץ המגף. כשהן חולקות ביניהן לא פחות מ-45 תארי אליפות מקומיים, מילאן ויובנטוס רצות העונה ראש בראש לאליפות ומחר (ש', 21:45, ספורט 5), הן נפגשות בסן סירו למשחק שעשוי להתברר כמכריע בסיום הדרך.

הרוסונרי מגיעים בעיצומה של תקופה נהדרת. הם במקום הראשון בטבלה, עם נקודה יותר ומשחק עודף על פני יובה. מילאן נתנה הצגה אדירה מול ארסנל ולמעשה העפילה לשמונה הגדולות של ליגת האלופות, כך שהראש שלה נקי לחלוטין לקראת משחק העונה. רוביניו נכנס לכושר בדיוק ברגע הנכון ומצא את הרשת שלוש פעמים בשני המשחקים האחרונים ובכלל, נראה שהקבוצה של מסימיליאנו אלגרי נהנית מכל רגע. לצערה, יש לה גם לא מעט בעיות.

מילאן אומנם הפסידה רק משחק ליגה אחד בסן סירו העונה, את הדרבי לאינטר לפני כחודש, אבל היא בכל זאת פגיעה בבית. נאפולי סחטה ממנה תיקו מאופס במשחק הבית האחרון של המילאנזים, בו הגיעה גם הצרה הגדולה עוד יותר שלהם, בדמות הרחקתו של זלאטן איברהימוביץ', שהושעה לשלושה משחקים ויחמיץ את ההתמודדות מחר. מי שיעלה לצד רוביניו יהיה פאטו, כשסאלי מונטרי, שהגיע בהשאלה מאינטר בינואר וכבש במשחק הליגה האחרון מול צ'זנה, צפוי לקבל שוב קרדיט. "אנחנו חייבים לנצח, זה משחק על האליפות ואסור לעשות טעויות", אמר טיאגו סילבה, "צריך להמשיך את מה שהתחלנו נגד ארסנל".

יובנטוס מגיעה די מעודדת למשחק. הביאנקונרי מפתיעים באיזשהו מקום אפילו את עצמם העונה, כשלאחר 23 מחזורים הם טרם הפסידו. העובדה שיובה לא מתעייפת באירופה בהחלט תורמת לה העונה וגם בגביע הקבוצה של אנטוניו קונטה עושה את העבודה והיא ניצחה את מילאן בחוץ רק לפני 16 ימים, כדי להעניק לעצמה מקדמה יפה לקראת העפלה לגמר.

גיבור המשחק ההוא, מרטין קאסרס, לא צפוי לפתוח מחר, אבל מי שבהחלט יהיה שם הוא קלאודיו מרקיסיו הנהדר, שהכריע את מפגש הליגה הקודם בין הקבוצות עם צמד דרמטי בדקות הסיום. יחד עם אלסנדרו מאטרי, שאמור לחזור להרכב, יובנטוס מגיעה למילאנו כדי לצאת עם שלוש נקודות. אנדראה פירלו יעלה למשחק ליגה ראשון שלו במדי יובנטוס בסן סירו מול קבוצתו בעשר העונות החולפות. "עם איברה הם צפויים יותר", אמר המגן אנדראה ברזגלי, "בלעדיו הם זזים יותר ומשנים מיקומים כל הזמן".

במשחק נוסף:

גנואה - פארמה (19:00)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully