וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי הציג באסיפה נתונים על משומר, בוליאט וצוצאליץ'

24.2.2012 / 10:07

מאמן מכבי חיפה שוחח עם 12 שחקנים לקראת בית"ר בראשון. טואטחה לחבריו: "רוצה לשחק, אבל לא אסכן את הקריירה"

"זה כיף גדול לחזור לשחק כדורגל אחרי ארבעה חודשים שבהם לא הייתי על המגרש. היה לי מאוד קשה לראות את החברים שלי מבחוץ. לא היה להם קל, ולי היה עוד יותר קשה כי לא יכולתי לעשות כלום מבחוץ. אני שמח שאני חוזר ובעיקר מבקיע, אמשיך לעשות הכל כדי לעזור לקבוצה", כך אמר החלוץ מוחמד גדיר בראיון שהעניק למהדורת מכבי חיפה באתר הרשמי שלה.

החלוץ התייחס גם לעובדה שהקבוצה עדיין לא מוותרת על הכרטיס לאירופה: "אחרי עונה כזאת, מה שנשאר זה אירופה. אנחנו עולים על כך משחק כאילו מדובר בשש נקודות, הכל בשביל להשיג את הכרטיס לאירופה", אמר גדיר. לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, אמר החלוץ: "כמו בכל משחק, אנחנו באים כדי לקחת שלוש נקודות. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה. בית"ר החליפה מאמן ויש לה יותר מוטיבציה, אבל לנו יש מוטיבציה פי אלף יותר גבוהה. אני מקווה להמשיך לכבוש".

גדיר תורגל היום בחוד ההתקפה יחד עם אלון תורג'מן, ומדי פעם נכנס דלה ימפולסקי בהפוגות להרכב הראשון על חשבון אחד החלוצים, אך נראה כי ההרכב לא ישתנה פרט לשינוי אחד - לאורך כל האימון אוראל דגני החליף את טאלב טואטחה הפצוע. ויאם עמאשה יחזור לסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה. היום שוב ערך אלישע לוי שיחה עם 12 שחקנים, שחקני השדה של ההרכב הראשון שבה נכחו גם דלה ימפולסקי וגוסטבו בוקולי, שיפתח על הספסל. באסיפה שוב הציג המאמן נתונים סטטיסטיים של שחקנים, אך הפעם של שחקני ההגנה שלו - אייל משומר, יוריצה בוליאט ואדין צוצאליץ'. הנתונים העיקריים: איבודי כדור ומסירות מדויקות. בית"ר ירושלים, יש לציין, לא הבקיעה כבר ארבעה משחקים.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, טאלב טואטחה ביקש לעבור באופן מיידי ניתוח בקע אצל רופא מומחה בגרמניה. המגן התבקש על ידי הצוות הרפואי לעבור בדיקת MRI ביום ראשון (ייעדר מול בית"ר ירושלים) וצפוי לעבור ניתוח בשבועיים הקרובים שבעקבותיו ייעדר כשישה שבועות מהמגרשים ויחזור לקראת תום העונה. המקום שבו יעבור טואטחה את הניתוח ייקבע לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי. "אני רוצה להמשיך לשחק, אבל אם לא תהיה ברירה, לא אסכן את הקריירה", אמר לחבריו אמש. כפי שפורסם שלשום, ללא קשר אליו מועמדותו של המגן השמאלי עמרי בן הרוש עלתה לקראת העונה הבאה. טואטחה לא יתאמן היום עם הקבוצה. מי שאמור לחזור לאימונים הוא הקשר אייל גולסה, שערך שני אימונים עם הנבחרת הצעירה שלשום ונזקק למנוחה.

המאמן אלישע לוי עדיין מתלבט בין ניר דוידוביץ' לבויאן שראנוב. דניאל צסארץ שהחלים יפתח על הספסל, כמו גוסטבו בוקולי. יניב קטן ישווה במשחק הקרוב את שיא ההופעות של אריק בנאדו (399) ויהפוך רשמית לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים, אחרי אלון חרזי (495), שיא שספק גדול אם יוכל לשבור עד הפרישה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully