וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה אנו, המטורללים

את טיציאנו קרודלי, השדר המוטרף של מילאן, כבר הכרתם. במשחק מול יובנטוס (שבת, 21:45, ספורט5) הוא יתעמת באולפן עם הקולגה אנטוניו פאולינו. קבלו טעימה מקרב שאסור להחמיץ

אם יש מקום בו כדאי להיות בזמן משחק העונה בסריה A בין מילאן ליובנטוס ביום שבת, מלבד אצטדיון סן סירו כמובן, אין ספק שזהו אולפן 'דירטה סטודיו' של ערוץ 7 גולד האיטלקי. את האולפן ההומוריסטי מקשטים בין היתר פרשנים שמנתחים את הצד המקצועי, שחקני עבר (רוברטו בונינסניה, מיכאלאנג'לו רמפולה) שבאים להתארח ועוד מפורסמים למיניהם, אבל ההצגה שייכת לשדרים, שהם קודם כל ולפני הכל אוהדים שרופים. דווקא הם, שבסופו של דבר אחראים לשואו, לוקחים את האירוע ברצינות המירבית. את אש האהבה הזו לא ניתן לכבות, כמו שהוכיח הדרבי המילאנזי אשתקד.

כפי שכבר הבנתם, לא מדובר בתכנית סיכום מחזור שגרתית, אלא בגרסה הכי מטורפת של 'שירים ושערים'. אף על פי שזוהי תכנית טלוויזיה, הצופה לא יכול לראות את המהלכים. הוא מתרגש וחווה את המשחק יחד עם השדר הנלהב, שחוזה בקבוצתו האהובה מבעד למסך קטן ומחכה להזדמנות לצהול כמו ילד. אין דמות שמזוהה עם התכנית יותר מטיציאנו קרודלי, אותו כבר הצגנו יוצא מגדרו מספר פעמים בעבר. גם בגיל 69, האיש הזה צריך רק שער קטן של מילאן כדי לפצוח במסע הזוי של ריקודים, שירי הלל ונשיקות לכל מי שנקרה בדרכו. גם אם מדובר בלוצ'יאנו מוג'י המושמץ.

קרודלי אוהד את מילאן מגיל צעיר ואף שיחק שלוש שנים במחלקות הנוער של המועדון לפני שהחל בקריירה העיתונאית, אבל הוא לא לבד באגף המטורללים. זהו הקולגה שיהיה נציג יובנטוס במשחק העונה בשבת, אנטוניו פאולינו. בסיבוב הראשון הוא זכה לעונג לחגוג פעמיים משערים של קלאודיו מרקיזיו במפגש בין הקבוצות, למגינת לבו של קרודלי.

את דור ההמשך של השגעון מייצג פיליפו טרמונטנה, עיתונאי אוהד אינטר שכבש את לב הצופים בשנים האחרונות. טרמונטנה הצעיר הצטרף לצוות המוביל ב-2007, ריגש את תומכי הנראזורי בטרבל ב-2010, והעונה בעיקר תופס את הראש ולא מבין מה קורה לקבוצה שלו. דוגמה לכך ניתן לראות בקטע מההפסד המתסכל לבולוניה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully