וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קייזרסלאוטרן ירדה מתחת לקו האדום

שכטר לא שיחק בתבוסה 4:0 למיינץ, קבוצתו בצרות אחרי שאאוגסבורג ניצחה. 16 דקות לאלמוג כהן, ניצחון לנירנברג

מה עוד נותר לומר על הבונדסליגה העונה? הליגה הגרמנית מתעלה לגבהים חדשים עם כל מחזור שעובר ואמש (שישי) נפתח המחזור ה-23 עם תיקו 1:1 בין מנשנגלדבאך הלוהטת להמבורג המתאוששת. היום נכנסו למעגל המשחקים כמה מקבוצות התחתית וקייזרסלאוטרן של איתי שכטר הפצוע ירדה אל מתחת לקו האדום אחרי תבוסה 4:0 למיינץ, בעוד אאוגסבורג חולפת על פניה בזכות 0:3 על הרטה ברלין. אלמוג כהן נכנס כמחליף ל-16 דקות בניצחון החוץ של נירנברג 0:1 על ורדר ברמן. ביום ראשון נקבל שלוש מארבע המוליכות, כשבאיירן מינכן תארח את שאלקה ודורטמונד את האנובר.

מנשנגלדבאך - המבורג 1:1

המקומיים החמיצו הזדמנות להשתוות זמנית לדורטמונד בפסגת הטבלה עם ניצחון, כששמטו יתרון ונאלצו להסתפק בנקודה. הקבוצה המפתיעה של העונה שחזרה בכושר נפלא מפגרת החורף עם ארבעה ניצחונות בחמישה מחזורים, התקשתה ללא פטריק הרמן הפצוע, והפעם גם מרקו רויס לא הצליח להושיע אותה.

שניות לפני הירידה להפסקה עלתה גלדבאך ליתרון כשחואן ארנגו הרים כדור חופשי לראשו של מייק הנקה שנגח לאחור פנימה את שערו השישה העונה, אלא שהקבוצה המשתפרת של טורסטן פינק, שנעצרה בשבוע שעבר עם הפסד לברמן, חזרה לעניינים בדקה ה-56 עם שער שוויון של טולגאי ארסלן שניצל ערבוביה ברחבה אחרי קרן ודחק מקרוב פנימה.

מיינץ - קייזרסלאוטרן 4:0

השדים האדומים נמצאים בתקופה רעה וההפסד הערב הרביעי שלהם ברציפות, כשהם סופרים כבר 13 משחקים ללא ניצחון. איתי שכטר הפצוע נעדר וראה את הקבוצה שלו סופגת כבר בדקה השניה מרגלי מוחמד זידאן - שער רביעי של החלוץ המצרי בארבעה משחקים מאז שהוא חזר לקבוצה הקטנה. אדם שלאיי (17) וניקולאי מולר (30) השלימו מחצית ראשונה חלומית. מקסים צ'ופו מוטינג קבע 0:4 בדקה ה-77 והעניק למיינץ ניצחון גדול ויוקרתי בדרבי של ריינלנד-פאלץ. לאוטרן בצרות צרורות.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - נירנברג 1:0
לנירנברג: אלכסנדר אסוויין (65)

וולפסבורג - הופנהיים 2:1
לוולפסבורג: פטריק הלמס (69, פנדל). להופנהיים: רוברטו פירמינו (2), סוון שיפלוק (84).

שטוטגרט - פרייבורג 1:4
לשטוטגרט: מרטין הרניק (12, 82), שינג'י אוקזקי (21), חליד בולאחרוז (62). לפרייבורג: פאלו דיאגנה (27).

אאוגסבורג - הרטה ברלין 0:3
לאאוגסבורג: טורסטן אוהרל (61 ו-63), מרסל נג'נג (90).

פ.צ קלן - באייר לברקוזן 2:0
ללברקוזן: לארס בנדר (16, 50).

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully