וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד ניצחה 0:1 את נס ציונה

השנייה בטבלה גברה על האורחים מהשפלה, שסיימו עם שמונה שחקנים. המוליכה הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים

אומנם בליגה הלאומית יש קיזוז וגם אחרי המחזור ה-25 שיצא אתמול (שישי) לדרך נותרו עוד לא מעט משחקים, אבל נדמה שאין מי שיעצור את הפועל רמת גן בדרך לליגת העל בסיום העונה. האורדונים התייצבו לאחרונה במקום הראשון והיום זה נמשך עם 1:2 ענק בטדי, אחרי שחזרו מפיגור. מכבי הרצליה ניצחה את הפועל רעננה 0:1 בדקה ה-90 של דרבי השרון ואילו הכח עמידר רמת גן ומכבי אום אל פאחם סיימו ב-0:0. בשבת, בני לוד צימקה את הפער מהפסגה בחזרה לחמש נקודות, כשניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה. הפועל אשקלון ומכבי בת ים נפרדו ב-0:0. המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים נוספים.

יום שישי

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 2:1

ניצחון גדול לרמת גן. הפועל ירושלים, דווקא אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בגביע, לא מצליחה לשמור על יציבות והפער מרמת גן גדל כבר ל-11 נקודות. ירושלים כבר ראתה איך היא קוטעת את רצף ארבעת ניצחונות הליגה הרצופים של המוליכה, אחרי שפריצה של איציק כהן הסתיימה בשער מקרוב של אוסקר גררו הנהדר בדקה ה-24. אלא שהמחצית השנייה הייתה שייכת לאורחים. תחילה היה זה תמיר בן עמי הותיק, שבשער הזוי לחלוטין, לאחר שניסה בכלל להגביה והטעה את רפי כהן, מצא את השוויון בדקה ה-55. את המהפך השלים אדריאן פרננדס כעבור עשר דקות, לאחר שסידר לעצמו את הכדור בתוך הרחבה וכבש שער יפה מהאוויר.

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 0:1

איזו דרמה בדרבי השרון. רעננה הגיעה בתקופה מצוינת, אחרי שני ניצחונות רצופים וארבעה משחקים ללא ספיגה. היא ראתה איך רצף הניצחונות שלה נעצר, אבל קיוותה לפחות לשמור על שער נקי משחק חמישי ברציפות, אלא שלהרצליה היו תוכניות אחרות. הקבוצה של עופר טלקר לא הייתה מוכנה ל-0:0 שלישי רצוף ותשיעי העונה וממש בדקה ה-90 היה זה ג'ורג' אמסיס ששלח את הכדור פנימה והרים את האוהדים המקומיים באוויר. ניצחון דרמטי מאוד להרצליה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אום אל פאחם 0:0

תיקו רביעי ברציפות להכח, והיא עדיין שקועה עמוק בתחתית, לאחר משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. אום אל פאחם ממשיכה להיתקע במרכז הטבלה, כשהיא לא הולכת לכאן או לשם וגם היא כבר לא ניצחה ארבעה משחקים.

יום שבת

בני לוד - סקציה נס ציונה 0:1

המארחים השיגו רק נקודה אחת מאז הניצחון הגדול על בית"ר ירושלים שיצר אופוריה במועדון, אבל הפעם חזרה למסלול הניצחונות מול שמונה שחקני נס ציונה. הרחקה של מעוז סמיה האורח בדקה ה-20 הובילה לפנדל אותו ניצל סאלם אבו סיאם כדי להעניק לבני לוד את שער הניצחון, כאשר שלוש דקות לאחר מכן גם עומר פרץ ראה כרטיס אדום. עמית אזולאי הורחק בדקה ה-80 והשאיר את נס ציונה, שנפרדה השבוע מהמאמן רפי כהן, לסיים את המשחק בשמונה שחקנים ולספור הפסד שלישי ברציפות. לוד במקום השני עם 46 נקודות, חמש פחות מהפועל רמת גן.

הפועל אשקלון - מכבי בת ים 0:0

הקבוצה לא יציבה של אלי מחפוד לא מצליחה ליצור מומנטום חיובי לאורך זמן והיא כבר יכולה ללכת לים. בת ים צימקה את הפער מהקו האדום לשלוש נקודות, אבל היא סופרת כבר תשה משחקים רצופים ללא ניצחון.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully