וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: אגניישקה רדוואנסקה וקרוליין ווזניאקי בחצי הגמר

הפולניה הביסה 2:6, 1:6 את ליזיקי ותשחק מול ינקוביץ'. הדנית ניצחה 3:6, 5:7 את איבנוביץ' ותפגוש את יוליה גרגס הגרמניה

אגניישקה רדוואנסקה הפולניה הנהדרת ממשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת. המדורגת שישית בעולם, שהגיעה בשבוע שעבר עד לחצי גמר טורניר דוחא, עלתה היום (חמישי) לחצי הגמר גם בטורניר דובאי היוקרתי (סך פרסים: 2 מיליון דולר). הפולניה הביסה 2:6, 1:6 את סאבין ליזיקי הגרמניה (13 בעולם) תוך שעה ושש דקות בלבד.

רדוואנסקה, שרק לאחרונה ביקרה בישראל במסגרת משחקי גביע הפדרציה, דייקה ב-76 אחוזים מההגשה הראשונה שלה והשיגה גם שני אייסים, לעומת הגרמניה המוכשרת, שפשוט לא מצאה את עצמה ואת ההגשות הנהדרות שלה מול הפולניה הנהדרת. רדוואנסקה התמודדה רק מול נקודת שבירה אחת לרעתה ולא הצליחה להציל אותה, אך מנגד היא שברה לא פחות משש פעמים את ההגשות של הגרמניה בדרך לניצחון מרשים במיוחד.

טניסאית נוספת שחוזרת לכושר לאחר פציעה, שמנעה ממנה לשחק ביום הגורלי של גביע הפדרציה, היא ילנה ינקוביץ'. הסרבית, שמדורגת במקום ה-14 בעולם והפסידה בשבוע שעבר לשחר פאר בטורניר דוחא, ניצחה 4:6, 2:6 את סמנתה סטוסור האוסטרלית (5) לאחר שעה וחצי. הסרבית ניצחה יכולת בינונית מאוד של האוסטרלית, שביצה טעויות רבות ואיבדה את המשחק.

בצד השני של ההגרלה, הצליחה קרוליין ווזניאקי להגיע לחצי הגמר. הדנית, המדורגת במקום הרביעי בעולם, ניצחה 3:6, 5:7 את אנה איבנוביץ' הסרבית (18) לאחר מערכה שנייה הפכפכה במיוחד, בה היו לא פחות משבע שבירות. ווזניאקי, שהודחה בשבוע שעבר כבר בסיבוב השני, תפגוש בסיבוב הבא את יוליה גרגס. הגרמניה (19), שהתקשתה מאוד ושוב איבדה את המערכה הראשונה (כמו מול סבטלנה קוזנצובה בסיבוב הראשון), אך התעשתה בזמן כדי לנצח 6:4, 3:6, 4:6 את דניאלה האנטוחובה (21).

* שחר פאר סיימה את דרכה גם בטורניר הזוגות, לאחר שהיא ומריה חוסה מרטינס הספרדיה הפסידו 6:1, 4:6, 10:8 לסניה מירזה ההודית ואלנה וסנינה הרוסיה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully