וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: פרי נמצא דובר אמת בפוליגרף שיזם

23.2.2012 / 13:35

היושב ראש העתידי של הקבוצה מעיר היין יזם בדיקה לאור המלחמה מול משה קליסקי: "הוא פגע בי, במשפחתי ובקבוצה"

מלחמת יושבי הראש במכבי ראשון לציון נמשכת. הבוקר (חמישי) יזם היושב ראש המיועד של הקבוצה, יצחק פרי, בדיקת פוליגרף כדי לשלול את הטענות של יושב ראש הקבוצה משה קליסקי, בנוגע לתלונה במשטרה שהגיש בתחילת השבוע. כזכור קליסקי טען שפרי איים עליו בשתי הזדמנויות, כשבראשונה איים לחשוף שחיתות לכאורה שביצע כיושב ראש, ובשנייה איים עליו "שישלח מישהו להביא לו אצבע שלו", במידה ויפריע לו בעבודתו.

בבדיקת הפוליגרף הוצגו שתי שאלות נקודתיות בפני פרי, "האם אמרת למשה קליסקי שתשלח מישהו לחתוך לו את האצבע" ו-"האם נעלת את משה קליסקי בחדר הישיבות של מכבי ראשון לציון". פרי השיב בשלילה לשתי השאלות, ולא נמצאו ממצאים פיזיולוגיים שמעידים כי הוא משקר. חשוב לציין כי הנוסח המדויק של דבריו של קליסקי כפי שהוצג בפוליגרף וכפי שהוצג על ידי היושב הראש הנוכחי, איננו זהה.

"הניסיון הכושל של קליסקי לתפור לי תיק היה ניסיון מעורר רחמים שחוזר אליו כמו בומרנג", אמר פרי לאחר קבלת תוצאות הבדיקה, "כל חבריי ומכריי יעידו שזו לא השפה שלי ולא הסגנון שלי. כיו"ר הקבוצה בעבר במשך 25 שנה, כחבר מועצת העיר וכאיש עסקים מכובד, יושר והגינות הנם עקרונות אשר מאפיינים אותי הן בחיי המקצועיים והן באישיים. קליסקי פגע בי ובמשפחתי, במכבי ראשל"צ, בראש העירייה ובאוהדי הקבוצה. הבטחתי לראש העיר, דב צור, כי אסייע לו למלא את אצטדיון הארנה החדש, ובכך אביא את אהבת הכדורסל בחזרה לתושבי ראשל"צ".

עוד הוסיף פרי כי: "עיר בת 300 אלף תושבים חייבת להביא לכל משחק אלפי אוהדים ואעשה כל שניתן שזה יקרה. אני מבטיח שהקבוצה תחזור לימי הזוהר שלה שבה נטלה חלק בלתי מבוטל בכל מפעל לאומי ובינ"ל. יש לנו מאמן מצוין, אפי בירנבוים, שאני מאמין ומקווה שיישאר איתנו גם בעונה הבאה, כי הוא באמת מאמן שאכפת לו".

משה קליסקי מסר בתגובה: "אני הגשתי תלונה במשטרה בנוגע לסחיטה באיומים מצד יצחק פרי. אני מצפה מהמשטרה שתחקור את הפרשה. התעסקתי בזה יותר מדי, ואני לא מתכוון להתעסק בזה עוד".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully