וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "כל ההחלטות והאחריות שייכות לקורנפיין"

בעלי בית"ר ירושלים סיפר בראיון כי הוא "מוכן להעביר את המועדון בחינם". על גל יוסף: "הוא לא מחליט, רק מביע דעתו"

ארקדי גאידמק מקטין את המעורבות שלו בבית"ר ירושלים משנה לשנה, אבל מה טומן עתידה של הקבוצה מהבחינה הניהולית נחשב לחידה גדולה. היום (חמישי) התראיין הבעלים בגלי צה"ל והתייחס לניהול הקבוצה, אחרי שבחודשים האחרונים עולה שמו של גל יוסף כמי שנחשב לאחד המעורבים הבולטים בקבוצה.

"אמרתי שקורנפיין הוא מקבל ההחלטות הבלעדי בקבוצה", הסביר גאידמק, "אם יגיע מישהו שיסכים לקבל את האחריות, אעביר לו את המועדון בחינם. אני חושב שגומא אגיאר לא היה האיש המתאים, ולכן לא הסכמתי לעסקה". על מידת מעורבותו העתידית, הוסיף גאידמק: "הבנתי שהקהל לא מרוצה, בית"ר מעולם לא היוותה עסק עבורי אלא דרך לתמוך בספורט הישראלי. כשהבאתי לבית"ר הרבה כסף, הקהל אמר שאין נשמה, וגם היום כשאין כסף ויש נשמה הם עדיין לא מרוצים".

על הקשר עם גל יוסף אמר הבעלים: "באחד הימים קורנפיין הביא את גל יוסף למוסקבה ושם נפגשנו. האיש הזה מבין בכדורגל ומנסה לעזור לקבוצה, אבל כל ההחלטות וכל האחריות שייכות לקורנפיין. יוסף מביע את דעתו כי הקבוצה חשובה לו, אבל הוא לא מחליט. אין לי עסקים בשנים האחרונות ואני לא מתכוון לעשות עסקים. אני יודע שגל יוסף עזר לבית"ר לקנות ולמכור מספר שחקנים אבל אין לי שום קשר עסקי איתו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully