וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור: "יש למשחק הזה את הכוח להביא עוד דרמה"

מכבי והפועל ראשל"צ ייפגשו מחר (ו', 16:00) ברבע גמר גביע המדינה, אחרי המתח שהן סיפקו בשנה שעברה במעמד הגמר

הדרבי הגדול של ראשון לציון ייצא מחר (שישי) לדרך במסגרת רבע גמר גביע המדינה, כשמכבי ראשון לציון תארח את הפועל (16:00). למשחק נותרו עשרות כרטיסים בלבד, לאחר שכחמישית מהכרטיסים הועברו להפועל והיתר נחטפו על ידי אוהדי הדאבליסטית.

כזכור, בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו באחד המפגשים הכי מסקרנים בין שתי הקבוצות בשנים האחרונות. הפועל הייתה קרובה לזכות בגביע, אבל מכבי ופיליפ מריאן השוו ארבע שניות לסיום וגררו דרמה להארכה, שבסיומה הצהוביםביצעו מהפך והניפו את הגביע. למנצחת במפגש הזה מצפה משחק אטרקטיבי בחצי הגמר מול בני הרצליה לאס"א תל אביב, מוליכת ליגת העל. השתיים ייפגשו מחר ב-16:00.

"זה משחק שיכול היה להיות חצי גמר או גמר גביע, כך שאסור לנו למעוד וצריך לתת את הכל", מתכונן מאמן האדומים, סער פרנקל. "אנחנו עושים מאמצים להכשיר את יותם טל, ניב פישלוביץ ומאריוס לפ. מכבי ניצחו אצלנו בבית בליגה, אבל קשה לדעת מה יהיה".

מאמן מכבי ראשון לציון גלעד מאור מעריך: "יהיה משחק קשוח, ואף אחת לא תרצה להיפרד מהמפעל בשלב מוקדם כזה יחסית, כשכל אחת רואה את עצמה גם ככזו שראויה לזכות בסופו של דבר. האירוח ייתן לנו יתרון והרבה מאוד נפח של הקהל. יש למשחק הזה את הכוח והפוטנציאל להביא עוד דרמה".

מכבי תל אביב, שהעפילה השבוע לרבע גמר גביע האתגר האירופי בו תפגוש את מאריבור הסלובנית, תתארח בחולון (17:00, קציר). המנצחת במפגש הזה תתעמת בחצי הגמר מול א.כ נס ציונה או א.ס. סביון (17:00, צימרמן).

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully