וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי לא לחץ את ידו של היינקס, הנס התעצבן על התקשורת

הצרפתי ירד מתוסכל מול באזל, הנשיא לכתב: "תפסיק עם שאלות על לחיצת היד המזדיינת". ראניירי: "לא הגיע לנו להפסיד"

איזה סיום ענק לערב בינוני של כדורגל קיבלנו אתמול (רביעי), כששער דרמטי של ולנטין סטוקר מבאזל סידר ניצחון גדול לשוויצרים על באיירן מינכן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, ונתן לקבוצתו חתיכת מקדמה לקראת משחק הגומלין. האם באזל בדרכה אל רבע הגמר? לא בטוח, אבל מה שכן בטוח הוא שבאזל הוכיחה הערב שהיא לא נופלת מהגרמנים, ואם היא תצליח להתגונן בגומלין כפי שהתגוננה הערב, גורלה של באיירן עלול להיות כמו זה של מנצ'סטר יונייטד.

הגיבור של הערב מבחינתם של השוויצרים הוא ללא ספק ולנטין סטוקר, שכבש את שער הניצחון הדרמטי. סטוקר המאושר אמר בסיום: "היה משחק מאוד קשה, הם שלטו בכדור, אני מאוד שמח מהניצחון". השוויצרי אף התייחס לקבוצה הקודמת שהדיחה באזל כשאמר: "זה לא פחות גדול מהניצחון על יונייטד, זה מדהים, אלה שתיים מהקבוצות הטובות בעולם ואנחנו ניצחנו אותן". האם הם יכולים לעלות לשלב הבא? סטוקר סירב להתייחב, אף הוסיף: "אנחנו מאמינים בעצמנו".

מאמנה של באזל הייקו ווגל היה מרוצה בעיקר מהמחצית השנייה של שחקניו: "לא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה. מבחינה התקפית לא לחצנו מספיק על השער. בהפסקה אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להחזיק יותר בכדור. הצלחנו להוציא את זה לפועל במחצית השנייה וכמובן שהיה לי קצת מזל עם החילופים". על האפשרות להפתיע גם בגומלין, הוסיף המאמן: "הניצחון הזה הוא דבר אחד, אבל התוצאה הכללית היא אחרת. אנחנו מסוגלים לכבוש שער חוץ, ואם נעשה את זה במינכן, זה יהיה קשה מאוד לבאיירן. אנחנו בעמדה נהדרת לקראת הגומלין".

שוער באיירן מינכן מנואל נויר ניסה לעכל את ההפסד הכואב: "זה מאוד עצוב. אי אפשר להגיד שהתוצאה לא מוצדקת, זו אשמתנו ונצטרך לעבוד על הדברים שלא עבדנו. זו תוצאה לא טובה, ברור, ואנחנו כבר דואגים ממה שקרה כאן".

מה שמשך את תשומת לב העיתונאים במהלך המשחק הייתה העובדה שפרנק ריברי שהוחלף על ידי תומאס מולר בדקה ה-71 לא לחץ את ידו של המאמן יופ היינקס. מי שמאוד לא אהב את השאלות בנושא הוא הנשיא אולי הנס: "פשוט תפסיק עם השאלות על לחיצת היד המזדיינת. אתה פשוט ממשיך לדבר על לחיצת היד לעזאזל. מי רוצה ללחוץ ידיים אחרי משחק שכזה? אנחנו בפנימיית בנות או מה?". על המשחק עצמו אמר הנשיא הזועם: "זה היה קשה לשחק על הדשא הזה".

סאנטי: "זה מאוד כואב"

במשחק הנוסף של הערב קיבלנו דרמה לא פחות גדולה, כאשר אחרי 90 דקות בינוניות למדי הגיע אנדרה איוו, ונגח בתוספת הזמן כדי להעניק למארסיי 0:1 גדול על אינטר בסטאד ולודרום. בכך הפך המשבר של הנראזורי קשה מתמיד, ומעמדו של קלאודיו ראניירי מעולם לא היה מעורער.

קפטן הקבוצה חאבייר סאנטי היה אחד השחקנים המתוסכלים ביותר בסיום: "אני חושב ששיחקנו עם אופי, אבל ספגנו לקראת הסיום וזה הכדורגל. זה מאוד כואב. מזל רע? אני חושב שזה שילוב של הכל. לא הגיע לנו להפסיד הלילה, אבל זה חלק מהתקופה הרעה שלנו, ואני מקווה שהיא תיגמר בקרוב".

קלאודיו ראניירי שמעמדו החל להתנדנד בקבוצה עוד לפני ההפסד הוסיף: "זו תמונת ראי לסיטואציה שלנו. כשדברים הולכים רע, הם באמת הולכים רע. ההתמודדות לא גמורה. אם האיצטדיון יהיה מלא באוהדים שלנו, נוכל לשנות את התוצאה". המאמן גם נשאל על העובדה שבחר לפתוח עם מאורו סראטה ודייגו פורלאן והשיב: "הייתי זקוק לשחקנים מהירים שטובים במצב של אחד על אחד. מיליטו לא היה במאה אחוז. היה חסר לנו מזל, משהו שחסר לנו לאחרונה. מארסיי בקושי בעטה לשער. אנחנו ברגעים לא טובים. לא הגיע לנו להפסיד את המשחק הזה".

מנג'ר מארסיי דידייה דשאן אמר לאחר הניצחון הדרמטי: "זה נהדר לנצח ברגע האחרון. נאבקנו בקבוצה טובה מאוד הערב, אבל אני חושב שהיינו יותר בשליטה. זה היה משחק עם מעט הזדמנויות. המצב שלנו טוב יותר מהעונה שעברה (אז רשמה מארסיי 0:0 עם מנצ'סטר יונייטד), אבל גם הגומלין הולך להיות מאוד קשה".

כובש שער הניצחון, אנדרה איוו אמר בסיום: "השער שלי הוא לא מה שמשנה, מה שחשוב עבורנו זה לעלות לשלב הבא. זה היה ניצחון גדול והצלחנו לנצח בבית אבל עכשיו אנחנו צריכים לעשות את העבודה בחוץ, ויש לנו עוד כמה משחקים גדולים לפנינו".

באזל הדהימה את באיירן מינכן, מארסיי גברה על אינטר

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully